• MILLERS OILS XF PREMIUM 0W-40 1L

Symbol: 7725-1
INNA POJEMNOŚĆ
58.46
58.46/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14
Odbiór osobisty 0
Pocztex Punkt 14
Pocztex Kurier 14
InPost Paczkomaty 15
InPost Kurier 17
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Mało

Fully synthetic, FULL SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.

Zastosowanie:
Olej silnikowy klasy premium wykorzystujący technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology) do silników wymagających oleju o lepkości 0w40. Opracowany przede wszystkim do użytku w sinikach Mercedes – Benz, Mercedes – Benz AMG, a także Renault.

Charakterystyka:
ACEA A3/B4, API SN, Ford WSS-M2C937-A, MB 229.5, Porsche A40 (approval pending), Renault RN 0700/0710

Przeznaczenie:
ACEA A3/B3, API CF, BMW Longlife – 01, BMW Longlife – 98, Chrysler MS 126-33 (SRT), Chrysler MS-10725, Fiat 9.55535-Z2, Fiat 9.55535-M2, GM-LL-B-025, GM-LL-A-025, MB 229.3, MB 229.1, Volvo VCC95200356, VW 502 00 / 505 00, AMG, SAAB, marki azjatyckie (tam, gdzie wymagany jest olej ACEA A3/B4)

Cechy i korzyści:
• olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia lepszy przepływ oleju przy zimnym starcie, natychmiast chroniąc kluczowe komponenty silnika, od początku każdej podróży

• olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) maksymalizuje stabilność lepkościową przy wysokich temperaturach. To redukuje tempo zużywania się silnika, dając jednocześnie znakomitą ochronę elementów silnika, takich jak np. tłoki, pierścienie, łańcuch rozrządu, panewki, popychacze zaworowe

• DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia wyjątkową natychmiastową ochronę w wysokich i niskich temperaturach, jednocześnie zmniejszając zużycie paliwa i emisję spalin

• olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) został specjalnie opracowany do stosowania także we wszystkich układach hybrydowych, w tym w typowych pojazdach hybrydowych z samoczynnym ładowaniem (HEV) jak i hybrydowych pojazdach typu plug-in (PHEV)

• olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) jest kompatybilny z biopaliwami, zapewnia wyjątkową wydajność i ochronę przed osadami, szlamem i zużyciem silnika

Parametry:
Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml:…0,842
Lepkość kinematyczna przy 100 C:…13,3 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C:…75 cSt
Indeks lepkości:…179
Temperatura krzepnięcia:… -45 C
Temperatura zapłonu:…233 C
TBN:…10 mg KOH / g
HTHS:…3,7 mPa s

Pozostałe parametry dostępne na życzenie.

Pojęcia:
SAPS – popioł siarczanowy (SA), fosfor (P) i siark (S) – poziom popiołów (FULL – wysoki, MID – średni, LOW – niski). Poziom SAPS wynika bezpośrednio z norm ACEA / OEM, DFT – Dynamic Fluid Technology, OEM – Original Equipment Manufacturer – producent podzespołu na fabryczny montaż (producent pojazdu), marki azjatyckie, np., ale nie wyłącznie: Honda, Hynundai, Infiniti, Kia, Lexus, Nissan, Suzuki i Toyota

Pojemność opakowania:
1
Klasa lepkości SAE:
0W-40
Norma producenta:
BMW LL-01, BMW LL-98, CHRYSLER MS-10725, CHRYSLER MS-12633, FIAT 9.55535-M2, FIAT 9.55535-Z2, FORD WSS-M2C937-A, GM-LL-A-025, GM-LL-B-025, MB 229.1, MB 229.3, MB 229.5, PORSCHE A40, RENAULT RN0700, RENAULT RN0710, VW 502.00, VW 505.00
Specyfikacja jakościowa:
ACEA A3/B3, ACEA A3/B4, API CF
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.