• MILLERS OILS XF PREMIUM 5W-50 5L

Symbol: 7726-5
INNA POJEMNOŚĆ
214.18
42.84/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14
Odbiór osobisty 0
Pocztex Punkt 14
Pocztex Kurier 14
InPost Paczkomaty 17
InPost Kurier 17
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Mało

Fully synthetic, FULL SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.

Zastosowanie:

Olej silnikowy klasy premium wykorzystujący technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology) do silników wymagających oleju o lepkości 5w50. Rekomendowany do użytku w sinikach Mercedes – Benz AMG, a także Porsche, Caterham, Ford (w tym Mustang), oraz innych mocnych silnikach.

Charakterystyka:

ACEA A3/B4, API SN

Przeznaczenie:

ACEA A3/B3, API SM/SL, Ford WSS-M2C931-C, MB 229.3, MB 229.1, Porsche A40, AMG, Caterham, Cosworth, marki azjatyckie

Cechy i korzyści:

  • olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia lepszy przepływ oleju przy zimnym starcie, natychmiast chroniąc kluczowe komponenty silnika, od początku każdej podróży
  • olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) maksymalizuje stabilność lepkościową przy wysokich temperaturach. To redukuje tempo zużywania się silnika, dając jednocześnie znakomitą ochronę elementów silnika, takich jak np. tłoki, pierścienie, łańcuch rozrządu, panewki, popychacze zaworowe
  • DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia wyjątkową natychmiastową ochronę w wysokich i niskich temperaturach, jednocześnie zmniejszając zużycie paliwa i emisję spalin
  • olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) jest kompatybilny z biopaliwami, zapewnia wyjątkową wydajność i ochronę przed osadami, szlamem i zużyciem silnika

Parametry:

Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml:…0,848

Lepkość kinematyczna przy 100 C:…18,9 cSt

Lepkość kinematyczna przy 40 C:…120 cSt

Indeks lepkości:…178

Temperatura krzepnięcia:… -45 C

Temperatura zapłonu:…235 C

TBN:…10 mg KOH / g

HTHS:…4,5 mPa s

Pojęcia:
SAPS – popioł siarczanowy (SA), fosfor (P) i siark (S) – poziom popiołów (FULL – wysoki, MID – średni, LOW – niski). Poziom SAPS wynika bezpośrednio z norm ACEA / OEM, DFT – Dynamic Fluid Technology, OEM – Original Equipment Manufacturer – producent podzespołu na fabryczny montaż (producent pojazdu), marki azjatyckie, np., ale nie wyłącznie: Honda, Hynundai, Infiniti, Kia, Lexus, Nissan, Suzuki i Toyota

Pojemność opakowania 5
Klasa lepkości SAE 5W-50
Norma producenta BMW LL-01, BMW LL-98, CHRYSLER MS-10725, CHRYSLER MS-12633, FIAT 9.55535-M2, FIAT 9.55535-Z2, FORD WSS-M2C937-A, GM-LL-A-025, GM-LL-B-025, MB 229.1, MB 229.3, MB 229.5, PORSCHE A40, RENAULT RN0700, RENAULT RN0710, VW 502.00, VW 505.00
Specyfikacja jakościowa ACEA A3/B3, ACEA A3/B4, API CF, API SN
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.