• MILLERS OILS XF PREMIUM C2 ECO 0W-30 5L

Symbol: 8045-5
INNA POJEMNOŚĆ
231.42
46.28/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14
Odbiór osobisty 0
Pocztex Punkt 14
Pocztex Kurier 14
InPost Paczkomaty 17
InPost Kurier 17
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Mało

Fully synthetic, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.

Zastosowanie:
Olej silnikowy klasy premium zatwierdzony przez OEM, wykorzystujący technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology) do silników wymagających oleju C2 o lepkości 0w30, przede wszystkim samochodów Ford oraz Jaguar Land Rover.

Charakterystyka:
ACEA C2, Ford WSS-M2C950-A (potwierdzenie OEM), Jaguar Land Rover STJLR 03.5007 (potwierdzenie OEM).

Przeznaczenie:
API SN, marki azjatyckie (tam, gdzie wymagany jest olej ACEA C2)

Cechy i korzyści:
• olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia lepszy przepływ oleju przy zimnym starcie, natychmiast chroniąc kluczowe komponenty silnika, od początku każdej podróży

• olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) maksymalizuje stabilność lepkościową przy wysokich temperaturach. To redukuje tempo zużywania się silnika, dając jednocześnie znakomitą ochronę elementów silnika, takich jak np. tłoki, pierścienie, łańcuch rozrządu, panewki, popychacze zaworowe

• DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia wyjątkową czystość silnika, niższe zużycie paliwa, emisję spalin, oraz potencjał dłuższego interwału wymiany

• DFT (Dynamic Fluid Technology) uzupełnia i wzmacnia właściwości technologii MID SAPS chroniącej układy oczyszczania spalin, takie jak: filtry cząstek stałych, katalizatory (SCR) / AdBlue, dbając o kontrolę sadzy, a tym samym środowisko

• DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia wyjątkową natychmiastową ochronę w wysokich i niskich temperaturach, jednocześnie zmniejszając zużycie paliwa i emisję spalin

• olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) został specjalnie opracowany do stosowania także we wszystkich układach hybrydowych, w tym w typowych pojazdach hybrydowych z samoczynnym ładowaniem (HEV) jak i hybrydowych pojazdach typu plug-in (PHEV)

Parametry:
Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml:…0,845
Lepkość kinematyczna przy 100 C:…9,7 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C:…51 cSt
Indeks lepkości:…179
Temperatura krzepnięcia:… -45 C
Temperatura zapłonu:…235 C
TBN:…8 mg KOH / g
HTHS:…2,9 mPa s

Pozostałe parametry dostępne na życzenie.

Pojęcia:
SAPS – popioł siarczanowy (SA), fosfor (P) i siarka (S) – poziom popiołów (FULL – wysoki, MID – średni, LOW – niski). Poziom SAPS wynika bezpośrednio z norm ACEA / OEM, DFT – Dynamic Fluid Technology, OEM – Original Equipment Manufacturer – producent podzespołu na fabryczny montaż (producent pojazdu), marki azjatyckie, np., ale nie wyłącznie: Honda, Hynundai, Infiniti, Kia, Lexus, Nissan, Suzuki i Toyota

Pojemność opakowania:
5
Klasa lepkości SAE:
0W-30
Norma producenta:
FORD WSS-M2C950-A, STJLR 03.5007
Specyfikacja jakościowa:
ACEA C2, API SN
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.