• MILLERS OILS XF PREMIUM ECO 5W-30 5L

Symbol: 6221-5
INNA POJEMNOŚĆ
194.52 -4% 186.74
37.35/1L
Do końca promocji pozostało:
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
184.79
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14
Odbiór osobisty 0
Pocztex Punkt 14
Pocztex Kurier 14
InPost Paczkomaty 17
InPost Kurier 17
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Mało

Fully synthetic, FULL SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.

Zastosowanie:
Olej silnikowy klasy premium zatwierdzony przez OEM, wykorzystujący technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology) do silników wymagających oleju 5w30, głównie Ford, Jaguar Land Rover, oraz producentów azjatyckich.

Charakterystyka:
ACEA A5/B5, API SL, Ford WSS-M2C-913-D (potwierdzenie OEM), Jaguar Land Rover STJLR 03.5003 (potwierdzenie OEM).

Przeznaczenie:
API CF, ACEA A1/B1, Fiat 9.55535-G1, Ford WSS-M2C-913-C, Ford WSS-M2C-913-B, Ford WSS-M2C-913-A, ILSAC GF-4, Renault RN 0700, Volvo VCC 95200377* , Dacia, marki azjatyckie

Cechy i korzyści:
• olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia lepszy przepływ oleju przy zimnym starcie, natychmiast chroniąc kluczowe komponenty silnika, od początku każdej podróży

• olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) maksymalizuje stabilność lepkościową przy wysokich temperaturach. To redukuje tempo zużywania się silnika, dając jednocześnie znakomitą ochronę elementów silnika, takich jak np. tłoki, pierścienie, łańcuch rozrządu, panewki, popychacze zaworowe

• DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia wyjątkową czystość silnika, niższe zużycie paliwa, emisję spalin, oraz potencjał dłuższego interwału wymiany

• DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia wyjątkową natychmiastową ochronę w wysokich i niskich temperaturach, jednocześnie zmniejszając zużycie paliwa i emisję spalin

• olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) został specjalnie opracowany do stosowania także we wszystkich układach hybrydowych, w tym w typowych pojazdach hybrydowych z samoczynnym ładowaniem (HEV) jak i hybrydowych pojazdach typu plug-in (PHEV)

• olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) jest kompatybilny z biopaliwami, zapewnia wyjątkową wydajność i ochronę przed osadami, szlamem i zużyciem silnika

Parametry:
Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml:…0,847
Lepkość kinematyczna przy 100 C:…10,2 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C:…55,5 cSt
Indeks lepkości:…175
Temperatura krzepnięcia:… -45 C
Temperatura zapłonu:…215 C
TBN:…10 mg KOH / g
HTHS:…3,0 mPa s

Pozostałe parametry dostępne na życzenie.

Pojęcia:
SAPS – popioł siarczanowy (SA), fosfor (P) i siark (S) – poziom popiołów (FULL – wysoki, MID – średni, LOW – niski). Poziom SAPS wynika bezpośrednio z norm ACEA / OEM, DFT – Dynamic Fluid Technology, OEM – Original Equipment Manufacturer – producent podzespołu na fabryczny montaż (producent pojazdu), marki azjatyckie, np., ale nie wyłącznie: Honda, Hynundai, Infiniti, Kia, Lexus, Nissan, Suzuki i Toyota, * Volvo VCC 95200377 może być stosowany tam, gdzie wymagana jest lepkość 0w30 (brak korzyści w postaci niższego zużycia paliwa).

Pojemność opakowania:
5
Klasa lepkości SAE:
5W-30
Norma producenta:
FIAT 9.55535-G1, FORD WSS-M2C913-A, FORD WSS-M2C913-B, FORD WSS-M2C913-C, FORD WSS-M2C913-D, RENAULT RN0700, STJLR 03.5003, VOLVO 95200377
Specyfikacja jakościowa:
ACEA A1/B1, ACEA A5/B5, API CF, API SL, ILSAC GF-4
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również