-
MOTUL 300V POWER 0W-20 2L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Duża dostępność 25 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN |
Wszystkie wyścigowe silniki benzynowe lub wysokoprężne, wolnossące, z turbodoładowaniem lub doładowaniem, wyposażone w
wtrysk (bezpośredni/pośredni) lub gaźnik.
Do tuningowanych silników i samochodów o wysokich osiągach, pracujących w szerokim zakresie prędkości obrotowych i temperatur, w trudnych warunkach jazdy.
Nadaje się do wszystkich rodzajów paliw, benzyny, oleju napędowego i biopaliw (szczególnie etanolu).
RODZAJ ZASTOSOWANIA: Tor, wyścig drag, drift, wytrzymałość, GT, wspinaczka górska, wyścigi historyczne, rajdy, rajdy przełajowe, dni na torze, tuning…
W sprawie odpowiedniego rodzaju zastosowania skonsultuj się ze swoim partnerem serwisowym zajmującym się tuningiem.
Technologia ESTER Core®
Od dziesięcioleci MOTUL opracowuje wysokowydajne środki smarne na bazie syntetycznych estrów.
Linia 300 V obejmuje najnowsze rozwinięcia opatentowanej technologii ESTER Core® firmy MOTUL, aby zapewnić maksymalną moc silnika
moc wyjściową bez uszczerbku dla niezawodności i ochrony przed zużyciem. MOTUL stworzył idealną formułę synergii
zwiększyć wydajność i ochronę silnika, wybierając estry w porównaniu z innymi wysokowydajnymi olejami syntetycznymi i organicznymi
bazy olejowe i łączenie ich z innowacyjnym pakietem dodatków. Ta ekskluzywna formuła Racing jest teraz dostępna
biopaliwa (zwłaszcza etanol) i kompatybilność z filtrem cząstek stałych, ochrona LSPI i zmniejszenie wpływu na środowisko.
Estry są cząsteczkami polarnymi, dlatego przyciągają je powierzchnie metaliczne. Technologia ESTER Core® charakteryzuje się zoptymalizowaną polaryzacją
dla maksymalnej przyczepności filmu olejowego w celu zwiększenia ochrony silnika, niezawodności i właściwości jezdnych, nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach.
Ta ekskluzywna technologia, stosowana wyłącznie w zakresie 300 V, gwarantuje Ci więcej:
• Maksymalna moc wyjściowa: redukcja tarcia w celu uzyskania maksymalnej mocy i momentu obrotowego przy wszystkich obrotach
• Niezawodność: Wysoka odporność na ścinanie zapewniająca maksymalną odporność filmu olejowego i zmniejszone zużycie silnika
• Właściwości jezdne: Maksymalna polarna przyczepność filmu olejowego zapewniająca szybką reakcję silnika na obroty
• Łatwy rozruch: szybki wzrost ciśnienia oleju i optymalny przepływ oleju
• Zmniejszone zużycie oleju: Niska lotność i parowanie oleju pomaga kontrolować zużycie oleju
• Detergencja: Wysoka skuteczność detergentu pozwala na lepszą czystość silnika
• Komfort jazdy: Niższy poziom tarcia zapewnia redukcję hałasu silnika we wszystkich trybach jazdy
Ta wyścigowa formuła 300 V z ekskluzywną technologią ESTER Core® charakteryzuje się biopaliwami i kompatybilnością z filtrem cząstek stałych
i ochrona LSPI.
• Biopaliwa: Kompatybilne z paliwami na bazie alkoholu, zwłaszcza etanolem (do E85)
• Zabezpieczenie LPSI: Kompatybilne z silnikami o zmniejszonych rozmiarach, w których występują problemy z zapłonem wstępnym przy niskich prędkościach
• Filtr cząstek stałych: Kompatybilny z filtrem cząstek stałych wymagającym obniżonego poziomu SAPS (popiół siarczanowy, fosfor, siarka)
(SAPS: 0,85% wag. i TBN: 7,7 mg KOH/g)
Viscosity grade SAE J 300 0W-20
Density at 20°C (68°F) ASTM D1298 0.847
Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 39.9 mm²/s
Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 7.8 mm²/s
HTHS viscosity at 150°C (302°F) ASTM D4741 2.6 mPa.s
Viscosity Index ASTM D2270 171.0
Pour point ASTM D97 -54.0 °C / -65.0 °F
Flash point ASTM D92 226.0 °C / 439.0 °F