-
MOTUL 8100 ECO-CLEAN 0W-20 5L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Duża dostępność 22 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN |
MOTUL 8100 ECO-CLEAN 0W-20
W 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszej generacji (Euro 6) silników BMW, MERCEDES BENZ, OPEL-VAUXHALL oraz FIAT wymagających oleju dedykowanych do najnowszych konstrukcji (sprawdź dane w instrukcji obsługi pojazdu).
Wysokowydajny, w 100% syntetyczny olej zapewniający oszczędność paliwa, specjalnie opracowany dla producentów OEM wymagających oleju silnikowego bardzo niska lepkość HTHS (wysokotemperaturowe i wysokie ścinanie) ≥ 2,6 mPa.s. oraz „Mid SAPS” o obniżonej zawartości siarczanów Popiół (≤ 0,8%), fosfor (0,07% ≤ x ≤ 0,09%) i siarka (≤ 0,3%). Odpowiedni do najnowszej generacji silników benzynowych i wysokoprężnych spełniających normy emisji spalin Euro 4, 5 i 6, gdy jest środkiem smarnym wymagana jest klasa lepkości 20 i „Fuel Economy”: ACEA C5, ACEA C6, API SP i/lub ILSAC GF-6a Plus standardy. Nadaje się do katalizatorów, filtrów cząstek stałych w benzynie (GPF) i filtrów cząstek stałych w silnikach Diesla (DPF). Niektóre silniki nie są przeznaczone do stosowania tego typu smarów. Przed użyciem zapoznaj się z instrukcją konserwacji swojego silnika pojazd
SPEŁNIA NORMY:
- ACEA C5
- ACEA C6
- API PERFORMANCE SP
- BMW LL-17 FE+
- MB 229.71
- MB 229.72
- OV 040 1547-A20
- STJLR.03.5006
- CHRYSLER MS 12145
- FIAT 9.55535-GSX
- FIAT 9.55535-DSX
- FORD WSS-M2C947-B1
- FORD WSS-M2C962-A1
Viscosity grade SAE J 300 0W-20
Density at 20°C (68°F) ASTM D1298 0.837
Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 38.5 mm²/s
Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 8.0 mm²/s
HTHS viscosity at 150°C (302°F) ASTM D4741 2.7 mPa.s
Viscosity Index ASTM D2270 187.0
Pour point ASTM D97 -45.0 °C / -49.0 °F
Sulfated Ash ASTM D874 0.80 % weight
TBN ASTM D2896 8.0 mg KOH/g
Flash point ASTM D92 226.0 °C / 439.0 °F