-
PENRITE 10 TENTHS PREMIUM 0W-40 5L - dystrybutor
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność | Duża dostępność 17 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 9316517004730 |
Opis Produktu
Premium 0 to najwyższej jakości w pełni syntetyczny olej, wyprodukowany na bazie PAO i Estrów, klasy SAE 0W-40. Jest przystosowany do nowoczesnych silników, niezawierający modyfikatorów tarcia. Produkt zawiera pakiet dodatków FULL ZINC+ (przekraczający poziom 1800 ppm ), dzięki czemu zapewnia doskonałą ochronę oraz znakomite osiągi silnika.
Premium 0 przewyższa normy API SN/CF, ACEA A3/B3 oraz wiele innych norm producentów.
Zastosowanie
Premium 0 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach o wysokich osiągach, zarówno w warunkach drogowych jak i wyścigowych. Jest odpowiedni do nowoczesnych silników 4-, 6- i 8+-cylindrowych, z wieloma wałkami rozrządu, wielozaworowych, w tym VVT, wolnossących, doładowanych i turbodoładowanych, w tym do silników wysokoprężnych małej mocy.
Premium 0 jest odpowiedni do warunków drogowych jak również rajdowych w wielu rodzajach pojazdów. Może być stosowany tam, gdzie wymagany jest olej klasy SAE 0W-30 i SAE 5W-40. Może być używany w silnikach benzynowych i wysokoprężnych wyprodukowanych do 2008r, gdzie wymagana jest specyfikacja ACEA A3/B4.
Premium 0 jest odpowiedni do stosowania w motocyklach czterosuwowych z mokrym sprzęgłem.
Rodzaje paliwa
Premium 0 może być używany z benzyną, LPG, paliwem E10, E85 (tylko w warunkach wyścigowych), olejem napędowym (bez filtra cząstek stałych DPF), avgas, metanolem, nitro, jak również z paliwem konwencjonalnym.
Zalety produktu
- Wyprodukowany z wykorzystaniem PAO (polialfaolefin – grupa IV) oraz estrów (grupa V), w celu zapewnienia maksymalnej odporności na działanie bardzo wysokich temperatur oraz wysokiej wydajności • W pełni cynkowany - pakiet dodatków *FULL ZINC + zapewniający najlepszą ochronę przed zużyciem.
- Technologia EXTRA TEN w porównaniu z olejami 0W-40 i 5W-40 zapewnia taką samą ochronę przed zużyciem przy uruchamianiu silnika ale też dodatkowy film ochronny we wszystkich warunkach.
- NAJNOWSZA technologia przewyższa normę API SN, zapewniając najlepszą ochronę przed zużyciem, minimalne gromadzenie się osadów oraz mniejszy osad na tłoku
- Sprawdzony w warunkach wyścigowych i w silnikach o wysokich osiągach
- Dłuższa żywotność silnika dzięki zmniejszonej ilości osadów tworzących się podczas pracy silnika w wysokiej temperaturze
- Zmniejszone zużycie oleju dzięki wykorzystaniu wysoce wyspecjalizowanych, ultra czystych syntetycznych olejów bazowych o niskiej lotności
- Nie zawiera modyfikatorów tarcia, więc może być stosowany w motocyklach z mokrym sprzęgłem
- Bardzo szybki przepływ w czasie uruchamiania silnika oraz pełna ochrona przed działaniem wysokiej temperatury
SPEŁNIA NORMY:
Manufacturer's (OEM) Approvals & Industry Licenses
- MB-Approval 229.5
- Porsche A40
Industry & Manufacturer's Performance Levels
- ACEA A3/B4
- API SN
- API SN/CF
- BMW LL-01
- Ford M2C937-A
- Ford WSS-M2C937-A
- MB 229.3.
- MB 229.5.
- Porsche A40
- Renault RN 0700
- Renault RN 0710
- VW 502 00
- VW 505 00
Suitable for Use where Specifications below are required
- API SL
- API SL/CF
- API SM
- API SM/CF