-
PENRITE 10 TENTHS RUNNING IN OIL 15W-40 5L - Mineral
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Mało 2 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN |
Mineralny olej silnikowy do samochodów i motocykli
Opis produktu:
Running In Oil (olej rozbiegowy) to najwyższej jakości olej mineralny klasy SAE 15W-40 niezawierający modyfikatorów tarcia. Dzięki wysokiej zawartości cynku (poziom przewyższający 1600+ ppm) zapewnia ochronę silników przebudowanych oraz po remontach, w okresie docierania.
Running In Oil może być używany, gdy wymagane są oleje SAE 15W-40, 20W-50 oraz SAE 30.
Zastosowanie:
Running In Oil jest przeznaczony do stosowania we wszystkich silnikach zarówno w warunkach drogowych jak i wyścigowych. Jest odpowiedni do nowoczesnych silników 4-, 6- i 8+-cylindrowych, z wieloma wałkami rozrządu, wielozaworowych, w tym VVT, wolnossących, doładowanych i turbodoładowanych, w tym do silnikówwysokoprężnych małej mocy.
Running In Oil jest olejem z wysoką zawartością cynku w celu ochrony mechanizmu rozrządu zaworowego, w tym wału rozrządu, wahacza i drążka popychacza. Umożliwia dobre uszczelnienie pierścieni tłokowych do ścian cylindra imoże być używany do docierania zarówno na dynamometrze jak i w warunkach drogowych. Jeżeli jest używany do docierania w warunkach drogowych, sugerowany okres docierania dla oleju Running In Oil wynosi ok. 500 km, po których zarówno olej jak i filtr powinny być wymienione.
Running In Oil jest odpowiedni do docierania w motocyklach czterosuwowych z mokrym sprzęgłem.
Zalety produktu:
- Pakiet dodatków z wysoką zawartością cynku zapewniający najlepszą ochronę przed zużyciem
- Nie zawiera modyfikatorów tarcia aby proces docierania mógł przebiec w pełni
- Olej wielosezonowy obejmujący wiele klas lepkości SAE przy docieraniu oraz odpowiedni do wielu rodzajów silnika
- Niski poziom detergentów i dyspersantów umożliwiający dobre uszczelnienie pierścieni tłokowych do ścian cylindra
- Sprawdzony w warunkach wyścigowych i w silnikach o wysokich osiągach
Normy branżowe:
API SF/CC