• PENRITE 10 TENTHS RUNNING IN OIL 15W-40 5L - Mineral

Symbol: RUN005
190.00
38/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 14
Odbiór osobisty 0
Pocztex Punkt 14
Pocztex Kurier 14
InPost Paczkomaty 17
InPost Kurier 17
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Mało

Mineralny olej silnikowy do samochodów i motocykli

Opis produktu:

Running  In  Oil  (olej  rozbiegowy)  to  najwyższej  jakości olej  mineralny  klasy  SAE  15W-40  niezawierający modyfikatorów  tarcia.  Dzięki  wysokiej  zawartości  cynku  (poziom  przewyższający  1600+  ppm)  zapewnia  ochronę silników przebudowanych oraz po remontach, w okresie docierania.

Running In Oil może być używany, gdy wymagane są oleje SAE 15W-40, 20W-50 oraz SAE 30.

Zastosowanie:

Running In Oil jest przeznaczony do stosowania we wszystkich silnikach zarówno w warunkach drogowych jak i wyścigowych. Jest odpowiedni do nowoczesnych silników 4-, 6- i 8+-cylindrowych, z wieloma wałkami rozrządu, wielozaworowych, w tym VVT, wolnossących, doładowanych i turbodoładowanych, w tym do silnikówwysokoprężnych małej mocy.

Running In Oil jest olejem z wysoką zawartością cynku w celu ochrony mechanizmu rozrządu zaworowego, w tym wału rozrządu, wahacza i drążka popychacza. Umożliwia dobre uszczelnienie pierścieni tłokowych do ścian cylindra imoże być używany do docierania zarówno na dynamometrze jak i w warunkach drogowych. Jeżeli jest używany do docierania w warunkach drogowych, sugerowany okres docierania dla oleju Running In Oil wynosi ok. 500 km, po których zarówno olej jak i filtr powinny być wymienione.

Running In Oil jest odpowiedni do docierania w motocyklach czterosuwowych z mokrym sprzęgłem.

Zalety produktu:

  • Pakiet dodatków  z wysoką zawartością cynku  zapewniający najlepszą ochronę przed zużyciem
  • Nie zawiera modyfikatorów tarcia aby proces docierania mógł przebiec w pełni
  • Olej wielosezonowy obejmujący wiele klas lepkości SAE przy docieraniu oraz odpowiedni do wielu rodzajów silnika
  • Niski  poziom  detergentów  i  dyspersantów  umożliwiający  dobre  uszczelnienie  pierścieni  tłokowych  do  ścian cylindra
  • Sprawdzony w warunkach wyścigowych i w silnikach o wysokich osiągach

Normy branżowe:

API SF/CC

Pojemność opakowania:
5
Klasa lepkości SAE:
15W-40
Specyfikacja jakościowa:
API SF/CC
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również