• PENRITE ATF DX-III MINERAL 4L

Symbol: ATFDX3004
Pojemność opakowania 4
Brak towaru
175.00
43.75/1L
Wpisz swój e-mail
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14
Odbiór osobisty 0
Pocztex Punkt 14
Pocztex Kurier 14
InPost Paczkomaty 17
InPost Kurier 17
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Brak towaru

Opis produktu:

ATF Multi Vehicle DX III to najwyższej jakości, zaawansowany technologicznie, mineralny, czerwony płyn do przekładni automatycznych przeznaczony do wielu pojazdów. Przewyższa normy GM Dexron IIIH. Wyprodukowany z wykorzystaniem najnowszych dodatków i zaawansowanych hydrokrakowanych olejów bazowych wraz z modyfikatorami lepkości, aby zminimalizować ścinanie.

ATF DX III może być wymieniany co 160 tys. km w amerykańskich i europejskich samochodach, w szczególności wyprodukowanych przez koncern GM.

Zastosowanie:

ATF DX-III to zaawansowany produkt zapewniający optymalną wydajność.

ATF DX-III jest przeznaczony do przekładni automatycznych, układów wspomagania kierownicy, kompresorów/sprężarek rotacyjnych i śrubowych, układów hydraulicznych oraz przekładni manualnych w samochodach osobowych, dostawczych i ciężarowych, gdzie wymagany jest płyn tego rodzaju.

ATF DX-III jest zalecany do stosowania w pojazdach, które wymagają produktów spełniających normy GM Dexron II i III, takich jak Opel, a także Toyota modele z i sprzed 2006r. oraz w 4-biegowych przekładniach automatycznych BTR w samochodach marki Ford i SsangYong. Może być również stosowany w przekładniach automatycznych Mitsubishi wymagających specyfikacji SP2 i niżej, przekładniach Clark Powershift oraz przekładniach automatycznych Allison Seria World (W).

ATF DX-III jest odpowiedni tam, gdzie zalecane są specyfikacje GM Dexron IIIF i IIIG oraz może być używany, gdy zalecane są płyny spełniające normy GM Dexron II. Nie jest odpowiedni tam, gdzie wymagany jest płyn spełniający normy GM Dexron IV.

Uwaga: Nie może być używany w 6- i 8-biegowych przekładniach ZF lub 7-biegowych przekładniach Mercedes Benz, w skrzyniach biegów Direct-Shift lub Dual Clutch (o bezpośredniej zmianie lub dwusprzęgłowej) (DSG/DCT) oraz w skrzyniach bezstopniowych CVT. Proszę zapoznać się z zaleceniami Penrite.

Zalety produktu:

Wydłużony okres wymiany aż do 160 tys. km
Płynna zmiana przełożeń przez cały okres między wymianami
Zapobiega drganiom sprzęgła w modulowanych przemiennikach momentu obrotowego
Wydłuża żywotność przekładni dzięki doskonałej ochronie przed zużyciem
Lepsze przenoszenie mocy, oszczędność paliwa i oraz mniejsze gromadzenie się osadów na tłoku
Kompatybilny z wieloma materiałami używanymi do produkcji uszczelek
Mniejsze gromadzenie się osadów na tłoku dzięki zastosowaniu inhibitorów utleniania
Zwiększa żywotność przekładni dzięki ochronie przed zużyciem oraz wytrzymałemu filmowi oleju przez cały okres między wymianami płynu

Normy branżowe:
GM DEXTRON IIIH.G/F
GM DEXTRON II/IID/IIF
GM 6297M/GMN10055
Mitsubishi SP2
Mazda MIII
Nisanmatic C/D
Volvo 97341
MB 236.1/236.10/236.11/236.5
Chrysler ATF +3
Toyota T-II/D2
Ford M2C166-H
Ford MERCON – IV(M2C185-A)
MAN 339 TYPE Z-1/V-1

Pliki do pobrania:
Karta produktu

Dane producenta

Penrite Oil
110-116 Greens Rd,
3175 Dandenong South, Victoria
Australia

accounts@penriteoil.com.au

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również