• PENRITE ATF DX-III MINERAL 4L

Pojemność opakowania 4
Brak towaru
175.00
43.75/1L
Wpisz swój e-mail
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14
Odbiór osobisty 0
Pocztex Punkt 14
Pocztex Kurier 14
InPost Paczkomaty 17
InPost Kurier 17
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Brak towaru

ATF Multi Vehicle DX III to zaawansowana technologia, mineralny, wielopojazdowy, czerwony olej do automatycznych skrzyń biegów, który przekracza wymagania GM Dexron® IIIH. Jest wytwarzany przy użyciu najnowszej technologii dodatków i zaawansowanych hydrokrakowanych olejów bazowych wraz z modyfikatorem lepkości, aby zminimalizować straty na ścinaniu i zapewnić wyjątkową wydajność przez cały okres eksploatacji płynu.

Okres między wymianami ATF DX-III w pojazdach GM i Holden produkowanych w USA i Australii wynosi do 160 000 km.
Aplikacja

ATF DX-III przeznaczony jest do stosowania w samochodach osobowych, automatycznych skrzyniach biegów samochodów ciężarowych lekkich i ciężkich, zespołach wspomagania kierownicy, sprężarkach łopatkowych i śrubowych, układach hydraulicznych i ręcznych skrzyniach biegów, w których wymagany jest ten rodzaj płynu.

ATF DX-III jest zalecany do stosowania we wszystkich pojazdach wymagających produktu typu GM Dexron® II lub III, takich jak wszystkie pojazdy Holden i Toyota Lexcen do roku 2006, a także w 4-biegowych automatycznych skrzyniach biegów BTR stosowanych przez Forda i SsangYonga. Może być również stosowany w automatach Mitsubishi do specyfikacji SP2 włącznie, skrzyniach biegów Clark Powershift, automatycznych skrzyniach biegów Allison World (W) Series

ATF DX-III nadaje się do stosowania tam, gdzie zalecane są płyny typu GM Dexron® IIIF i IIIG i może być również stosowany wszędzie tam, gdzie zalecane są płyny typu GM Dexron® II. Nie nadaje się do stosowania tam, gdzie wymagane są płyny GM Dexron® VI.

Proszę zanotować:

     Nie stosować w 6- i 8-biegowych skrzyniach biegów ZF lub 7-biegowych skrzyniach Mercedes Benz.
     Nie stosować w skrzyniach biegów z przekładnią bezpośrednią lub z podwójnym sprzęgłem (DSG/DCT) ani w przekładniach bezstopniowych (CVT)
     Informacje na temat odpowiednich zastosowań można znaleźć w Przewodniku rekomendacji Penrite

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.