ATF Multi Vehicle DX III to zaawansowana technologia, mineralny, wielopojazdowy, czerwony olej do automatycznych skrzyń biegów, który przekracza wymagania GM Dexron® IIIH. Jest wytwarzany przy użyciu najnowszej technologii dodatków i zaawansowanych hydrokrakowanych olejów bazowych wraz z modyfikatorem lepkości, aby zminimalizować straty na ścinaniu i zapewnić wyjątkową wydajność przez cały okres eksploatacji płynu.
Okres między wymianami ATF DX-III w pojazdach GM i Holden produkowanych w USA i Australii wynosi do 160 000 km.
Aplikacja
ATF DX-III przeznaczony jest do stosowania w samochodach osobowych, automatycznych skrzyniach biegów samochodów ciężarowych lekkich i ciężkich, zespołach wspomagania kierownicy, sprężarkach łopatkowych i śrubowych, układach hydraulicznych i ręcznych skrzyniach biegów, w których wymagany jest ten rodzaj płynu.
ATF DX-III jest zalecany do stosowania we wszystkich pojazdach wymagających produktu typu GM Dexron® II lub III, takich jak wszystkie pojazdy Holden i Toyota Lexcen do roku 2006, a także w 4-biegowych automatycznych skrzyniach biegów BTR stosowanych przez Forda i SsangYonga. Może być również stosowany w automatach Mitsubishi do specyfikacji SP2 włącznie, skrzyniach biegów Clark Powershift, automatycznych skrzyniach biegów Allison World (W) Series
ATF DX-III nadaje się do stosowania tam, gdzie zalecane są płyny typu GM Dexron® IIIF i IIIG i może być również stosowany wszędzie tam, gdzie zalecane są płyny typu GM Dexron® II. Nie nadaje się do stosowania tam, gdzie wymagane są płyny GM Dexron® VI.
Proszę zanotować:
Nie stosować w 6- i 8-biegowych skrzyniach biegów ZF lub 7-biegowych skrzyniach Mercedes Benz.
Nie stosować w skrzyniach biegów z przekładnią bezpośrednią lub z podwójnym sprzęgłem (DSG/DCT) ani w przekładniach bezstopniowych (CVT)
Informacje na temat odpowiednich zastosowań można znaleźć w Przewodniku rekomendacji Penrite