ATF FS Multi Vehicle to w pełni syntetyczny, bardzo odporny na ścinanie, wielopojazdowy, zabarwiony na czerwono olej do automatycznych skrzyń biegów, który przekracza wymagania Ford Mercon®V i GM Dexron®IIIH, a także wymagania wielu innych producentów. Jest to zaawansowana formuła zaprojektowana z myślą o optymalnej wydajności, wyjątkowej odporności na wysokie temperatury i zapewniająca 5 razy większą trwałość płynnej zmiany biegów przez cały okres eksploatacji płynu w porównaniu ze standardowym w branży testem przeciwdrgawkowym.
Aplikacja
ATF FS Multi-Vehicle jest szczególnie odpowiedni do długich przebiegów w automatycznych skrzyniach biegów 4, 5 i 6 + w samochodach osobowych, pojazdach z napędem na 4 koła i lekkich pojazdach użytkowych.
ATF FS Multi-Vehicle może być stosowany w europejskich skrzyniach biegów, ciężkich automatycznych skrzyniach biegów, takich jak pojazdy ZF, Citroen, Mercedes Benz, Renault, Volvo i VAG (Volkswagen Automotive Group), a także innych europejskich producentów (takich jak Volvo, Ford i Jaguar), które korzystają z automatycznych skrzyń biegów Aisin lub JATCO.
ATF FS Multi-Vehicle można stosować w pojazdach Toyoty określonych dla typu T-II, typu T-III i typu T-IV, a także w pojazdach Nissana, w których wymagane są Nissan Nissanmatic C, D, J, K i S*. Nadaje się do stosowania w Mitsubishi, gdzie określono SP2/SP3/PA, a także w wybranych pojazdach silnikowych Honda, Hyundai, Subaru i Kia, w tym do zastosowań, w których wymagane są płyny o niskiej lepkości.
ATF FS Multi-Vehicle można stosować w 4- i 5-biegowych automatycznych skrzyniach biegów GM Holden Astra, Barina, Zafira i Vectra. Może być również stosowany w automatycznych skrzyniach biegów Chryslera / Dodge'a i Jeepa, gdzie wymagane są płyny ATF+3® lub ATF+4®. Można go także stosować tam, gdzie producent zaleca oleje GM DEXRON® II i III.
ATF FS Multi-Vehicle może być stosowany w układach wspomagania kierownicy, sprężarkach łopatkowych i śrubowych, układach hydraulicznych i ręcznych skrzyniach biegów, gdzie wymagane są płyny typu GM DEXRON® i/lub gdzie mogą występować wysokie temperatury, np. podczas zawodów.
Proszę zanotować:
Nie stosować w 6- i 8-biegowych skrzyniach biegów ZF lub 7-biegowych skrzyniach Mercedes Benz.
Nie stosować w skrzyniach biegów z przekładnią bezpośrednią lub z podwójnym sprzęgłem (DSG/DCT) ani w przekładniach bezstopniowych (CVT)
Informacje na temat odpowiednich zastosowań można znaleźć w Przewodniku rekomendacji Penrite
charakterystyka tarcia Nissanmatic S, Kia SP4, Hyundai SP4, Toyota WS i DEXRON® VI