• PENRITE ATF FS - MULTI VEHICLE 20L

Symbol: ATFFS020
Pojemność opakowania 20
INNA POJEMNOŚĆ
Brak towaru
873.00
43.65/1L
Wpisz swój e-mail
Opinie
Wysyłka w ciągu 48 godzin
Cena przesyłki 0
Pocztex Punkt 0
Pocztex Kurier 0
Odbiór osobisty 0
InPost Kurier 17
InPost Paczkomaty 19
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Brak towaru

Opis produktu:

ATF Multi Vehicle FS to w pełni syntetyczny, ciemno czerwony płyn do przekładni automatycznych wysoce odporny na ścinanie, który spełnia normy Ford Mercon V i który przewyższa normy GM Dexron IIIH i oraz normy wielu innych producentów.

Zastosowanie:

ATF FS to zaawansowany produkt zapewniający zarówno optymalną wydajność.

ATF FS jest przeznaczony 4-, 5- i 6- biegowych przekładni automatycznych z myślą o długich interwałach wymiany.

ATF FS może być stosowany w przekładniach europejskich, przekładniach automatycznych w samochodach ciężarowych, układach wspomagania kierownicy, kompresorach/sprężarkach rotacyjnych i śrubowych, układach hydraulicznych oraz przekładniach manualnych, gdzie wymagane są płyny spełniające normy GM Dexron i/lub gdzie może wystąpić wysoka temperatura pracy, tak jak w trakcie wyścigów.

ATF FS może być używany w samochodach Toyota, gdzie wymagany jest olej Typ T-II, Typ T-III i Typ T-IV oraz samochodach Kia, a także wtedy, gdy wymagane są oleje o małej lepkości. Jest odpowiedni do pojazdów marki Opel Astra, Zafira i Vectra oraz 4- i 5-biegowych przekładni automatycznych ZF, Mercedes Benz i VAG (Volkswagen Automotive Group), a także samochodów innych europejskich producentów takich jak Volvo, Ford i Jaguar z przekładniami automatycznymi Aisin lub JATCO. Może być też używany w przekładniach automatycznych Chrysler, gdzie wymagane są płyny spełniające normy ATF+3 oraz ATF+4. Może być stosowany tam, gdzie producent zaleca płyny spełniające normy GM Dexron II/III i VI.

Uwaga: Nie może być używany w 6- i 8-biegowych przekładniach ZF lub 7-biegowych przekładniach Mercedes Benz, ani w skrzyniach biegów Direct-Shift (o bezpośredniej zmianie (DSG) oraz w skrzyniach bezstopniowych CVT. Proszę zapoznać się z zaleceniami Penrite.

Zalety produktu:
Zapewnia 5-krotnie płynniejszą zmianę biegów**
Spełnia wymogi odnośnie tarcia dla płynów o małej lepkości
Wydłuża żywotność przekładni dzięki doskonałej ochronie przed zużyciem
Lepsze przenoszenie mocy, oszczędność paliwa i oraz mniejsze gromadzenie się osadów na tłoku
Dłuższa trwałość dzięki zastosowaniu syntetycznych olejów bazowych i formuły odpornej na ścinanie
Zwiększa żywotność przekładni dzięki ochronie przed zużyciem oraz wytrzymałemu filmowi oleju przez cały okres między wymianami płynu

** przeciwdrganiowy test JASAO M349

Normy branżowe:
JASO 1A
Ford MERCON-V ( M2C 202B)
Ford M2C-925-A
Chrysler MS 7176E ( ATF+3)
Chrysler MS 9602(ATF+4)
GM Dextron VI
GM Dextron II/III/H/G/F
GM 6297M/GMN10055
Kia SP4
Nissanmatic C.D.J.K.S
Subaru
MercedesBenz (MB) 236.1/236.10/236.11/236.5
Mitsubishi MM SP2/SP3/PA
Hyundai SP4/05234-33000
Toyota WS/ TII/III/IV
BMW 275/807
MAN 339 Typ Z-1,V-1
Volvo 3344208/97241
Mazda M-V/M-III
VW 052990
Honda ATF 89,96, Z1
Reanult 7711 218 368

Pliki do pobrania:
Karta produktu

Dane producenta

Penrite Oil
110-116 Greens Rd,
3175 Dandenong South, Victoria
Australia

accounts@penriteoil.com.au

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również