-
PENRITE DCT FLUID 1L - DSG, S-tronic
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Mało 2 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN |
DCT Fluid to wysoce zaawansowany, w pełni syntetyczny, przeznaczony do wielu pojazdów płyn do skrzyń dwusprzęgłowych (DCT), odpowiedni dla skrzyń wykorzystujących układ mokrego sprzęgła. Jest produkowany z zaawansowanych syntetycznych olejów bazowych i przy użyciu najnowszej technologii dodatków do zastosowań w wielu nowoczesnych typach mokrych przekładni DCT.
ZASTOSOWANIE:
DCT Fluid jest przeznaczony do stosowania w samochodach osobowych, 4WD i lekkich samochodach dostawczych wyposażonych w 6- lub 7-biegowe przekładnie dwusprzęgłowe, które wykorzystują mokre sprzęgło. Zapewnia płynną zmianę przełożeń i doskonałą reakcję przekładni dzięki zoptymalizowanym właściwościom tarcia, co skutkuje oszczędnością paliwa i ochroną wewnętrzną przekładni przed zużyciem.
DCT Fluid nadaje się do stosowania w przekładniach DCT produkowanych przez Getrag, ZF i Borg-Warner w samochodach Ford, Volvo, BMW, Dodge, Chrysler, Mitsubishi, Peugeot, Porsche, Citroen i Mercedes-Benz, a także VW i Skoda od 2003 roku ( znany również jako DSG - Direct Shift Gearbox) i Audi S-Tronic.
SPEŁNIA NORMY:
- BMW 83 22 0 440 214
- BMW 83 22 2 147 477
- BMW 83 22 2 148 578
- BMW 83 22 2 148 579
- Ferrari TF DCT-F3
- Ford M2C936-A
- MB 236.21
- Mitsubishi DiaQueen SSTF-1
- Porsche Oil No. 999.917.080.00
- PSA 9734.S2
- Volvo 1161838
- Volvo 1161839
- VW TL 052 182
- VW TL 052 529
MOŻE BYĆ STOSOWANY GDY WYMAGANE SĄ NORMY:
- Fiat BOT 341
- Ford BOT 341
- Porsche FFL-3
- Renault BOT 450