• PENRITE ENVIRO+ 10W-40 5L full synth

Symbol: 13137303337
Brak towaru
244.40
48.88/1L
Wpisz swój e-mail
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14
Odbiór osobisty 0
Pocztex Punkt 14
Pocztex Kurier 14
InPost Paczkomaty 17
InPost Kurier 17
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Brak towaru
image
image

Enviro+ 10W-40 to wysoce zaawansowany, w pełni syntetyczny olej do silników wysokoprężnych (UHPD), dopuszczony przez producentów OEM i branżę, o wydłużonym okresie między wymianami i dla flot mieszanych. Jego formuła zawiera syntetyczny olej bazowy o najwyższych standardach i zaawansowane dodatki, aby zapewnić ochronę przed zużyciem, korozją, utlenianiem oleju i osadami.

Enviro Plus 10W-40 jest licencjonowany przez API (American Petroleum Institute) w celu spełnienia specyfikacji CK-4 gwarantujących jakość i satysfakcję. Jest zatwierdzony przez OEM dla specyfikacji Mercedes Benz 228.52.

Enviro+ 10W-40 jest przeznaczony głównie do stosowania w nowoczesnych 4-, 6- i 8-cylindrowych, wolnossących i turbodoładowanych, czterosuwowych, niskoemisyjnych, lekkich i ciężkich silnikach wysokoprężnych, w tym wyposażonych w filtry cząstek stałych (DPF) lub bez nich.

Może być stosowany tam, gdzie producent zaleca oleje klasy SAE 10W-40 lub SAE 15W-40. Może być stosowany tam, gdzie zalecane są ACEA E9, JASO DH-2 i API CK-4 lub tam, gdzie zalecane są wcześniejsze specyfikacje API CJ-4, CI-4/Plus, CI-4 lub CH-4. Nadaje się również do stosowania w silnikach wymagających wysokowydajnych olejów ACEA E4/E6. Nadaje się do stosowania w najnowszych europejskich silnikach wysokoprężnych o emisji spalin Euro IV i Euro V, w tym w silnikach wyposażonych w układy SCR (selektywna redukcja katalityczna) oraz wyposażonych w filtry DPF (filtry cząstek stałych) lub bez nich. Nadaje się również do stosowania w normalnych lub chłodzonych układach EGR (recyrkulacji spalin) oraz silnikach z emisją od 2001 r., w których wymagane są oleje API CI-4 lub wyższe.

Jest dopuszczony do stosowania w silnikach wysokoprężnych lekkich samochodów dostawczych i osobowych Mercedes Benz, w których wymagane jest MB 228.52 i może być stosowany tam, gdzie w instrukcji obsługi określono MB 228.31 lub 228.51. Nadaje się do wydłużonych okresów między wymianami w warunkach eksploatacji OEM i może być również stosowany w innych lekkich pojazdach użytkowych i osobowych, jeśli wymagany lub zalecany jest w pełni syntetyczny olej do silników wysokoprężnych.

Zatwierdzenia producenta (OEM) i licencje branżowe

  • API CK-4
  • LICENCJONOWANE API Aprobata MB 228.52 (E+10W40)

Poziomy wydajności produktu

  • ACEA E6
  • ACEA E9
  • API CK-4
  • Caterpillar ECF-3
  • Cummins CES 20086
  • Detroit Diesel 93K222
  • Deutz DQC IV-10 LA
  • Ford M2C171-E
  • JASO DH-2
  • Mack EOS-4.5
  • MAN M 3477
  • MB 228.51
  • MB 228.52
  • MB 235.28
  • MTU Category 3.1
  • Renault RLD-4
  • Renault VI RLD-3
  • Scania Low Ash
  • Voith Retarder Oil Class B
  • Volvo VDS 4.5
  • Volvo VDS-4

Nadaje się do użytku tam, gdzie wymagane są poniższe specyfikacje

  • ACEA E4
  • API CI-4
  • API CI-4 PLUS
  • API CJ-4
Pojemność opakowania 5
Klasa lepkości SAE 10W-40
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.