-
PENRITE ENVIRO+ 10W-40 5L full synth
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Średnia dostępność 12 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 9316517006567 |
Enviro+ 10W-40 to wysoce zaawansowany, w pełni syntetyczny olej do silników wysokoprężnych (UHPD), dopuszczony przez producentów OEM i branżę, o wydłużonym okresie między wymianami i dla flot mieszanych. Jego formuła zawiera syntetyczny olej bazowy o najwyższych standardach i zaawansowane dodatki, aby zapewnić ochronę przed zużyciem, korozją, utlenianiem oleju i osadami.
Enviro Plus 10W-40 jest licencjonowany przez API (American Petroleum Institute) w celu spełnienia specyfikacji CK-4 gwarantujących jakość i satysfakcję. Jest zatwierdzony przez OEM dla specyfikacji Mercedes Benz 228.52.
Enviro+ 10W-40 jest przeznaczony głównie do stosowania w nowoczesnych 4-, 6- i 8-cylindrowych, wolnossących i turbodoładowanych, czterosuwowych, niskoemisyjnych, lekkich i ciężkich silnikach wysokoprężnych, w tym wyposażonych w filtry cząstek stałych (DPF) lub bez nich.
Może być stosowany tam, gdzie producent zaleca oleje klasy SAE 10W-40 lub SAE 15W-40. Może być stosowany tam, gdzie zalecane są ACEA E9, JASO DH-2 i API CK-4 lub tam, gdzie zalecane są wcześniejsze specyfikacje API CJ-4, CI-4/Plus, CI-4 lub CH-4. Nadaje się również do stosowania w silnikach wymagających wysokowydajnych olejów ACEA E4/E6. Nadaje się do stosowania w najnowszych europejskich silnikach wysokoprężnych o emisji spalin Euro IV i Euro V, w tym w silnikach wyposażonych w układy SCR (selektywna redukcja katalityczna) oraz wyposażonych w filtry DPF (filtry cząstek stałych) lub bez nich. Nadaje się również do stosowania w normalnych lub chłodzonych układach EGR (recyrkulacji spalin) oraz silnikach z emisją od 2001 r., w których wymagane są oleje API CI-4 lub wyższe.
Jest dopuszczony do stosowania w silnikach wysokoprężnych lekkich samochodów dostawczych i osobowych Mercedes Benz, w których wymagane jest MB 228.52 i może być stosowany tam, gdzie w instrukcji obsługi określono MB 228.31 lub 228.51. Nadaje się do wydłużonych okresów między wymianami w warunkach eksploatacji OEM i może być również stosowany w innych lekkich pojazdach użytkowych i osobowych, jeśli wymagany lub zalecany jest w pełni syntetyczny olej do silników wysokoprężnych.
Zatwierdzenia producenta (OEM) i licencje branżowe
- API CK-4
- LICENCJONOWANE API Aprobata MB 228.52 (E+10W40)
Poziomy wydajności produktu
- ACEA E6
- ACEA E9
- API CK-4
- Caterpillar ECF-3
- Cummins CES 20086
- Detroit Diesel 93K222
- Deutz DQC IV-10 LA
- Ford M2C171-E
- JASO DH-2
- Mack EOS-4.5
- MAN M 3477
- MB 228.51
- MB 228.52
- MB 235.28
- MTU Category 3.1
- Renault RLD-4
- Renault VI RLD-3
- Scania Low Ash
- Voith Retarder Oil Class B
- Volvo VDS 4.5
- Volvo VDS-4
Nadaje się do użytku tam, gdzie wymagane są poniższe specyfikacje
- ACEA E4
- API CI-4
- API CI-4 PLUS
- API CJ-4