-
PENRITE HPR 10W-50 1L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Średnia dostępność 11 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN |
HPR 10 to najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej silnikowy SAE 10W-50. Posiada PODWÓJNĄ WARSTWĘ ochrony silnika przed zużyciem z zaawansowaną technologią FULL ZINC i Penrites EXTRA TEN. Wykorzystuje zaawansowaną technologię dodatków i modyfikator lepkości o niskim współczynniku ścinania, aby zapewnić dodatkową ochronę przed zużyciem, korozją, utlenianiem oleju, osadami na tłokach i szlamem w każdych warunkach.
Aplikacja
HPR 10 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4, 6 i 8+ cylindrowych, wielozaworowych, wielozaworowych (w tym VVT), wolnossących, doładowanych i turbodoładowanych. Szczególnie nadaje się do stosowania w warunkach dużego obciążenia, takich jak holowanie i zawody, lub gdy temperatura otoczenia jest wysoka.
HPR 10 zaleca się stosować w pojazdach, w których producent pierwotnie zalecał oleje silnikowe SAE 10W-40 lub 10W-50. Nadaje się do stosowania w silnikach zasilanych LPG i lekkich silnikach wysokoprężnych, gdzie zalecane są ACEA A3/B3 i ACEA A3/B4. Można go stosować tam, gdzie zalecane są API SP i wcześniejsze specyfikacje SN Plus, SN, SM, SL, SJ lub wcześniejsze specyfikacje. Nadaje się do stosowania w wielu pojazdach napędzanych olejem napędowym i LPG, wymagających oleju silnikowego spełniającego specyfikacje API CF lub starsze.
Pojazdy i rodzaje paliw
HPR 10 nadaje się do stosowania w samochodach osobowych, pojazdach wyczynowych i o wysokich osiągach, napędach na 4 koła i lekkich pojazdach użytkowych i jest kompatybilny z benzyną, LPG (dwupaliwowe), E10, E85 (konkurencyjne), olejem napędowym (bez DPF) i innymi konwencjonalnymi i paliwa wyścigowe. W przypadku stosowania z E85, Penrite zaleca częstsze okresy międzyobsługowe.
Technologia Extra Ten
HPR 10 zawiera Penrite EXTRA TEN w klasie SAE. Technologia ta pomaga chronić silnik poprzez zastosowanie normalnej lepkości rozruchowej w połączeniu z olejem o lepkości w wyższej temperaturze roboczej. Poprawia to wytrzymałość filmu olejowego w silniku, obniżając ciepło tarcia, zapewniając jednocześnie dodatkową warstwę ochrony przed zużyciem w porównaniu ze standardowymi olejami klasy SAE, zmniejszając zużycie silnika we wszystkich warunkach jazdy.
Ważna informacja dotycząca wymiany oleju.
UWAGA: podczas wymiany oleju Penrite zaleca użycie Penrite Engine Flush, szybko działającego, niezawierającego rozpuszczalników preparatu do czyszczenia silnika, który usuwa osady, szlam i zanieczyszczenia z silnika podczas serwisowego spustu oleju. Zawiera dodatek cynku chroniący silnik przed zużyciem, a jego szybko działająca formuła działa już w 10 minut.
HPR 10 nie nadaje się do stosowania w silnikach Rotary i motocyklach. Nie zaleca się stosowania w pojazdach z silnikiem Diesla wyposażonych w DPF (filtr cząstek stałych), które wymagają oleju silnikowego o niskiej zawartości SAPS klasy ACEA „C”.
SPEŁNIA NOMRY:
ACEA A3/B4 API SP BMW LL-01 BMW LL-98 BMW Longlife-01 Ford M2C153-F Ford M2C153-G Ford M2C905-A3 Ford M2C910-A GM 9986126 GM-LL-B-025 Holden HN 2100 MB 229.1. MB 229.3. Peugeot PSA E-02 Rover RES.22.OL.22 VW 501 01 VW 502 00
- VW 505 00