-
PENRITE HPR DIESEL 15 15W50 5L- Semi Synthetic
Wpisz swój e-mail |
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Brak towaru 0 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN |
Półsyntetyczny olej silnikowy klasy premium do samochodów, ciągników siodłowych i motocykli
Opis produktu:
HPR Diesel 10 jest półsyntetycznym olejem silnikowym klasy Premium o klasie lepkości SAE 15W-40. Jest produktem zapewniającym podwójną warstwę ochronną dla silnika, dzięki zastosowaniu technologii „FULL ZINC” oraz „EXTRA TEN”. Produkt zapewnia doskonałą ochronę przeciw tarciu, korozji, utlenianiu oraz gromadzeniu się osadów, dzięki zastosowaniu kombinacji nowoczesnych modyfikatorów tarcia oraz podwyższonej zawartości dyspersantów.
HPR Diesel 10 spełnia wymagania norm API CI-4 Plus/SL, ACEA A3/B4/E7
Zastosowanie:
HPR Diesel 15 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4,6,8+ cylindrowych, jak również wielozaworowych ( w tym VVT) i turbodoładowanych, common rail oraz z bezpośrednim wtryskiem.
HPR Diesel 15 dzięki zastosowaniu Technologii Extra Ten zapewnia lepszą ochronę przeciw tarciu, wspiera utrzymywanie właściwego ciśnienia oleju oraz ogranicza jego konsumpcję podczas pracy w temperaturach operacyjnych. Może być użytkowany w silnikach gdzie producent zaleca stosowanie olejów o lepkości 15W-40, 15W-30.
HPR Diesel 15 jest przeznaczony do stosowania w samochodach osobowych, z napędem na 4 koła, dostawczych, jak również w ciężarówkach, lekkich i ciężkich maszynach rolniczych oraz maszynach przemysłowych m.in. wózki widłowe.
HPR Diesel 15 jest przeznaczony do silników olejem napędowym. W samochodach osobowych, z napędem na 4 koła oraz dostawczych. HPR Diesel 10 nie jest zalecany do stosowania w silnikach diesla z DPF,
Przewagi produkt:
- EXTRA TEN zapewnia DODATKOWĄ WARSTWĘ ochrony silnika
- Pakiet dodatków PEŁNEGO CYNKU zapewniających doskonałą ochronę silnika przed zużyciem
- WIĘKSZA ochrona silnika niż oleje klasy 15W-40
- Minimalizuje powstawanie osadu
- Mniejsze zużycie oleju w porównaniu do olejów 15W-40
- Zmniejsza zużycie poprzez kontrolę osadzania się sadzy
- Dłuższa żywotność silnika
- Redukcja osadów wysokotemperaturowych w silniku
- Dłuższa żywotność oleju
- Zmniejsza zużycie dzięki zaawansowanym olejom bazowym
- Nadaje się zarówno do silników Diesla, jak i silników LPG
- Może być stosowany w lekkich i ciężkich silnikach wysokoprężnych
- Bezpieczny dla motocykli z mokrym sprzęgłem
Normy producentów:
- ACEA A3/B4
- ACEA E7
- Allison C-4
- API CF-4
- API CG-4
- API CH-4
- API CI-4
- API CI-4/SL
- Caterpillar ECF-1-a
- Cummins CES 20078
- Deutz DQC-11-05
- Ford M2C153-F
- Ford M2C153-G
- Ford M2C171-C
- Global DHD-1
- Global DLD-1
- Global DLD-3
- JASO DH-1
- Mack EO-N Premium Plus 03
- MAN 3275
- MB 228.3.
- MTU Type 2
- Peugeot PSA D-02
- Renault RLD-2
- Volvo VDS-3
- VW 502 00
- VW 505 00
Dane producenta
Penrite Oil Company
110-116 Greens Rd,
3175 Dandenong South, Victoria
Australia
+1300 1300 736 748
export@penriteoil.com.au