MC-4ST FULL SYN 10W-50 to w pełni syntetyczny, w 100% PAO i ESTER, olej silnikowy o najwyższych osiągach. Zawiera zaawansowaną technologię dodatków, w tym pakiet dodatków przeciwzużyciowych PEŁNY CYNK + (powyżej 1800+ ppm) zapewniający maksymalną ochronę silnika, skrzyni biegów i sprzęgła przed zużyciem, korozją, utlenianiem oleju, osadami na tłokach i szlamem w każdych warunkach.
MC-4ST FULL SYN 10W-50 spełnia wymagania API SN/CF i JASO MA.
Wyścigi fabryczne
Produkty Penrite są używane przez fabryczne zespoły wyścigowe, aby zapewnić najwyższą wydajność i ochronę. Aby odwiedzić naszych partnerów Factory Racing i ambasadorów marki Penrite, kliknij tutaj
Aplikacja
MC-4ST FULL SYN 10W-50 przeznaczony jest do stosowania w większości nowoczesnych czterosuwowych motocykli szosowych i sportowych, motocyklach typu dirt i enduro, quadach/quadach oraz skuterach 4-suwowych, które wymagają w pełni syntetycznego oleju silnikowego. Nadaje się również do stosowania w przekładniach z układami mokrego sprzęgła, w których łączone są oleje silnikowe i skrzyniowe. Zapewnia optymalne zabezpieczenie przed poślizgiem sprzęgła w tych układach, zgodnie z JASO MA, ponieważ jest odpowiedni do stosowania tam, gdzie określono JASO MA1 i JASO MA2.
MC-4ST FULL SYN 10W-50 Może być stosowany w modelach wymagających w pełni syntetycznego oleju silnikowego SAE 10W-50, takich jak produkowane przez AJP, Benelli, Husqvarna i KTM. Może być stosowany w innych modelach wymagających oleju SAE 10W-50, w tym w Ducati, Moto Guzzi, Royal Enfield, Triumph i innych.
MC-4ST FULL SYN 10W-50 zawiera 100% olejów bazowych PAO i estrów, które zapewniają doskonałą wytrzymałość filmu olejowego, odporność na ciepło i ochronę przed ścinaniem oleju, która eliminuje utratę lepkości i utrzymuje ciśnienie oleju w ekstremalnych warunkach pracy silnika, zapewniając najwyższą ochronę silnika .
MC-4ST FULL SYN 10W-50 nadaje się również do stosowania w innych silnikach czterosuwowych, takich jak silniki stacjonarne i generatory lub inne pojazdy, które wymagają oleju silnikowego tej klasy i specyfikacji. Nadaje się do stosowania z większością paliw benzynowych, wyścigowych i innych konwencjonalnych paliw.
*Pełny cynk + = poziom cynku + poziom boru w połączeniu jako całkowity pakiet przeciwzużyciowy