-
PENRITE MC-4ST 10W-60 4T (100% PAO & ESTER) 1L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Średnia dostępność 11 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN |
MC-4ST 10W-60 to najwyższej jakości olej silnikowy klasy premium, zawierający 100% PAO i estrów, syntetyczne oleje bazowe w połączeniu z zaawansowaną technologią dodatków, w tym *PEŁNY CYNK + (powyżej poziomu 1800 ppm) dla maksymalnej ochrony silnika, skrzyni biegów i sprzęgła przed zużyciem korozja, utlenianie oleju, osady na tłokach i szlam w każdych warunkach. Przekracza wymagania API SN/CF i JASO MA2.
Wyścigi fabryczne
Produkty Penrite są używane przez fabryczne zespoły wyścigowe, aby zapewnić najwyższą wydajność i ochronę. Aby odwiedzić naszych partnerów Factory Racing i ambasadorów marki Penrite, kliknij tutaj
Aplikacja
MC-4ST 10W-60 przeznaczony jest do stosowania w nowoczesnych czterosuwowych motocyklach szosowych i sportowych, motocyklach typu dirt i enduro, quadach/quadach oraz skuterach 4-suwowych, które wymagają w pełni syntetycznego oleju silnikowego. Nadaje się również do stosowania w przekładniach z układami mokrego sprzęgła, w których łączone są oleje silnikowe i skrzyniowe. Posiada optymalne zabezpieczenie przed poślizgiem sprzęgła w tych układach, zgodnie z JASO MA2.
MC-4ST 10W-60 charakteryzuje się lepkością w bardzo wysokich temperaturach roboczych, co zapewnia lepszą ochronę pod obciążeniem i w wysokich temperaturach. Można go stosować tam, gdzie producent zaleca oleje półsyntetyczne lub inne typy olejów, w tym tam, gdzie zalecane są oleje klasy SAE 10W-50 i SAE 15W-50, np. Aprilia, Benelli, Cagiva, Husqvarna, KTM, Moto Guzzi, MV Agusta & więcej.
MC-4ST 10W-60 zawiera 100% olejów bazowych PAO i estrów, które zapewniają doskonałą wytrzymałość filmu olejowego, odporność na ciepło i ochronę przed ścinaniem oleju. Zapewnia niezrównaną warstwę ochrony pierścieni uszczelniających kompresję silnika i oleju, smarowania tulei cylindrów, łożysk i mechanizmu rozrządu.
MC-4ST 10W-60 nadaje się również do stosowania w innych silnikach czterosuwowych, takich jak silniki stacjonarne i generatory lub inne pojazdy, które wymagają oleju silnikowego tej klasy i specyfikacji. Nadaje się do stosowania z większością paliw benzynowych, wyścigowych i innych konwencjonalnych paliw.
*Pełny cynk + = poziom cynku + poziom boru w połączeniu jako całkowity pakiet przeciwzużyciowy