-
PENRITE MC-4ST FULL SYNTHETIC 10W-40 4T 4L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Mało 1 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 9316517004143 |
MC-4ST FULL SYNTHETIC 10W-40 to najwyższej jakości, w pełni syntetyczny, SAE 10W-40, niemodyfikowany tarciem olej do nowoczesnych silników 4-suwowych. Zawiera doskonały pakiet przeciwzużyciowy FULL ZINC (powyżej 1000 ppm) zapewniający najwyższą ochronę silnika, skrzyni biegów i sprzęgła w połączeniu z zaawansowaną technologią oleju silnikowego, która zapewnia ochronę przed zużyciem, korozją, utlenianiem oleju, osadami na tłokach i szlamem w każdych warunkach. Spełnia wymagania API SN/CF i JASO MA2.
Aplikacja
MC-4ST FULL SYNTHETIC 10W-40 jest przeznaczony do stosowania we wszystkich czterosuwowych motocyklach szosowych i sportowych, motocyklach typu dirt i enduro, quadach i skuterach wymagających w pełni syntetycznego oleju silnikowego. Równie dobrze nadaje się do stosowania w przekładniach z układami mokrego sprzęgła, w których łączone są oleje silnikowe i przekładniowe. Zapewnia optymalną ochronę przed poślizgiem sprzęgła w tych układach i nadaje się do stosowania tam, gdzie określono JASO MA i JASO MA2.
MC-4ST FULL SYNTHETIC 10W-40 może być stosowany tam, gdzie producent zaleca stosowanie olejów półsyntetycznych lub innych typów, w tym tam, gdzie zalecane są oleje klasy SAE 10W-30 i SAE 10W-40, np. w Aprilia, BMW, Cagiva, Can- Am, Ducati, Hyosung, Kawasaki, Suzuki, Triumph, Yamaha i nie tylko.
MC-4ST FULL SYNTHETIC 10W-40 to w pełni syntetyczny bazowy olej silnikowy zapewniający doskonałą wytrzymałość filmu olejowego, odporność termiczną i ochronę przed ścinaniem oleju. Zapewnia niezrównaną warstwę ochronną dla kompresji silnika i pierścieni uszczelniających olej, smarowania tulei cylindrów, łożysk i mechanizmu rozrządu.
MC-4ST FULL SYNTHETIC 10W-40 nadaje się również do stosowania w innych silnikach czterosuwowych, takich jak silniki stacjonarne i generatory lub inne pojazdy, które wymagają tej klasy i specyfikacji oleju silnikowego i może być stosowany z benzyną, paliwami wyścigowymi i innymi paliwami konwencjonalnymi.
- W PEŁNI SYNTETYCZNE oleje bazowe zapewniają maksymalną odporność na ciepło i wysoką wydajność
- Pakiet dodatków przeciwzużyciowych FULL ZINC zapewniający najwyższą ochronę silnika przed zużyciem.
- MAKSYMALNA ochrona przed zużyciem, minimalne tworzenie się szlamu i zmniejszone osady na tłoku
- Formuła STABILNA NA ŚCINANIE chroni przed utratą lepkości
- FABRYCZNIE SPRAWDZONE przez zespoły wyścigowe i niezawodna ochrona silników o wysokich osiągach
- MAKSYMALNA moc i przyspieszenie
- Nadaje się do stosowania z układami mokrego sprzęgła (JASO MA, JASO MA1 i JASO MA2)
- Kompatybilny wstecznie i odpowiedni do stosowania z olejami SM, SL, SJ, SH i SG
- Wydłuża żywotność silnika, zmniejszając tworzenie się osadów w silniku w wysokiej temperaturze