-
PENRITE PREMIUM MINERAL 5W-30 5L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Mało 4 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN |
Syntetyczny olej silnikowy do samochodów i motocykli
Opis produktu:
Premium Mineral 5W-30 to wysokiej jakości, mineralny olej silnikowy o lepkości SAE 5W-30 z modyfikatorami tarcia.
Jest wytwarzany z czystych olejów bazowych hydrokrakowanych i zawiera zaawansowany system dodatków przeciw-zużyciowych, który zapewnia pełną ochronę silnika.
Zastosowanie:
Premium Mineral 5W-30 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4, 6 i 8+ cylindrowych, wielozaworowych (w tym VVT), wolnossących, doładowanych, turbodoładowanych oraz hybrydowych. Jest również odpowiedni do silników rotacyjnych (Wankla), takich jak te stosowane w pojazdach serii Mazda RX, które wymagają tej klasy lepkości.
Premium Mineral 5W-30 jest zalecany do stosowania tam, gdzie producent przewiduje oleje silnikowe SAE 5W-30 lub SAE 10W-30. Może być stosowany tam, gdzie wymagana jest specyfikacja API SP Resource Conserving oraz ILSAC GF-6A, a także tam, gdzie potrzebne są wcześniejsze specyfikacje, takie jak SN Plus, SN, SM, SL, SJ, oraz gdzie zalecane są specyfikacje oszczędności paliwa ILSAC GF-5, ILSAC GF-4 lub ILSAC GF-3.
Premium Mineral 5W-30 spełnia najnowszą specyfikację API SP Resource Conserving, zapewniając obniżoną ilość osadów w turbosprężarkach, ochronę przed utlenianiem, wzrost wydajności, utrzymanie oszczędności paliwa, ochronę przed zużyciem łańcucha rozrządu i zwiększoną ochronę podczas pracy na biegu jałowym , a także zwiększoną ochronę przed wczesnym zapłonem przy niskich prędkościach obrotowych (LSPI).
Typy pojazdów i paliw:
Premium Mineral 5W-30 nadaje się do stosowania w samochodach osobowych, pojazdach 4WD oraz lekkich pojazdach użytkowych zasilanych benzyną, LPG ( oraz w pojazdach hybrydowych (benzyna/elektryczne), w tym także tych zasilanych mieszankami paliw zawierającymi etanol. Jako olej silnikowy klasy API SP Resource Conserving, ILSAC GF-6A, jest odpowiedni do codziennego użytkowania na drogach w systemach Flex Fuel, gdzie stosowane są paliwa E85/E10. Nie jest zalecany do stosowania w czterosuwowych motocyklach z mokrym sprzęgłem. W takich przypadkach należy używać odpowiedniego oleju motocyklowego Penrite MC-4ST.
Ważne informacje podczas wymiany oleju
UWAGA: przy wymianie oleju firma Penrite zaleca stosowanie Penrite Engine Flush, szybko działającej, wolnej od rozpuszczalników płukanki czyszczącej silnik, która usuwa osady, szlam i zanieczyszczenia podczas spuszczania oleju. Zawiera dodatek cynku w celu ochrony przed zużyciem silnika, a jej skład działa w 10 minut.
Zalety produktu:
- NAJNOWSZA specyfikacja oleju dla silników benzynowych API SP Resource Conserving i ILSAC GF-6A
- MAKSYMALNA ochrona przed zużyciem, MINIMALNE tworzenie się osadów i ZREDUKOWANE osady na tłokach
- ZWIĘKSZONA ochrona przed LSPI (wczesnym zapłonem przy niskich prędkościach obrotowych)
- LEPSZA oszczędność paliwa i utrzymanie oszczędności paliwa
- LEPSZA ochrona przed zużyciem w silnikach z systemem start-stop
- Mieszany z użyciem wysokiej jakości olejów bazowych hydrokrakowanych, zapewniających odporność na wysokie temperatury i wysoką wydajność
- Odpowiedni do stosowania z paliwami na bazie etanolu – Bezpieczny dla E85
- Odpowiedni dla pojazdów hybrydowych (benzyna/elektryczne)
- Odpowiedni do stosowania w silnikach Wankla
- Bezpieczny dla katalizatorów i czujników tlenu
Normy branżowe:
- API SP Resource Conserving
- ILSAC GF-6A
- API SL
- API SM
- API SN
- ILSAC GF-3
- ILSAC GF-4
- ILSAC GF-5
Dane charakterystyczne:
Gęstość w temperaturze 15°C, kg/L | 0.858 |
Lepkość kinematyczna, cSt w 40°C | 63 |
Lepkość kinematyczna, cSt w 100°C | 10,2 |
Wskaźnik lepkości | 148 |
Lepkość przy rozruchu na zimno, cP w -30°C | 6180 |
Zawartość Ca, % masowy | 0,097 |
Cynk, % masowy | 0,084 |
Fosfor, % masowy | 0,077 |
Popiół siarczanowy, % masowy | 0,85 |
Magnez, % masowy | 0,081 |
Całkowita liczba zasadowa (TBN) | 7,7 |
Pliki do pobrania:
Karta produktu