-
PENRITE RACING ZINC TOP TREAT 375ML - Modyfikator tarcia
Wpisz swój e-mail |
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Brak towaru 0 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 9316517002095 |
Uwaga: Nie nadaje się do silników wysokoprężnych
Zwiększona ochrona przed zużyciem (redukcja zużycia o 3% w testach laboratoryjnych) Zmniejsza tarcie nawet o 10% (wykazane w teście laboratoryjnym HFRR) Zmniejsza tarcie wraz ze wzrostem temperatury (porównanie wyników testów w 70 ° C, 100 ° C i 130 ° C)
Racing Zinc Top Treat to dodatek do oleju silnikowego oparty na technologii OZW (organo-cynkowo-cynkowy) opracowany w celu poprawy właściwości tarcia i poprawy właściwości przeciwzużyciowych olejów silnikowych. Oprócz zaawansowanych dodatków zawiera wstępnie zbilansowany pakiet DI (Detergent Inhibitor), aby utrzymać poziomy wydajności API SN / ACEA C3 w oleju silnikowym.
Racing Zinc Top Treat jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4, 6 i 8+ cylindrowych,wielozaworowych, w tym VVT, wolnossących, doładowanych i turbodoładowanych. Może być stosowany w standardowych i wysokowydajnych silnikach zarówno do wyścigów, jak i do normalnego użytku na drogach / terenach w szerokiej gamie pojazdów.
Racing Zinc Top Treat jest idealny w warunkach wyścigowych i wyścigowych w silnikach wykorzystujących wysokowydajny, w pełni syntetyczny olej silnikowy. Nadaje się również do zastosowań drogowych, ponieważ zaawansowana formuła nie uszkadza katalizatorów spalin.
Jedna butelka o pojemności 375 ml dodaje następujące przybliżone PPM z zestawu wspomagającego do oleju silnikowego. ROZMIAR UKŁADU 4 LITRY 5 LITRÓW 6 LITRÓW WZROST CYNKU 800 PPM 650 PPM 540 PPM
Jedna butelka 375 ml w misce o pojemności 6 litrów wystarczy, aby doprowadzić typowy olej do silników benzynowych o średniej zawartości SAPs do poziomu cynku około 1400 ppm bez zwiększania poziomu fosforu, popiołu siarczanowego lub siarki.