• PROTEC CARBON X P4650

130.00
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14
Odbiór osobisty 0
Pocztex Punkt 14
Pocztex Kurier 14
InPost Paczkomaty 15
InPost Kurier 17
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Mało

Komponent K1 (pianka czyszcząca) to specjalnie opracowany wysokowydajny preparat, który rozpuszcza i usuwa wszelkie zanieczyszczenia eksploatacyjne w całej komorze spalania silnika. Produkt usuwa osady węglowe w okolicy głowicy cylindrów, w szczególności na zaworach, denku tłoka, denku tłoka oraz w okolicy pierwszego pierścienia tłokowego. Czyści również gniazda zaworów dolotowych i wydechowych (jeśli są otwarte). Pozostałości w zaworze EGR, turbosprężarce i układzie dolotowym powietrza (kolektor dolotowy do zaworów dolotowych) są również niezawodnie eliminowane. Carbon X nie atakuje uszczelnień i jest kompatybilny ze wszystkimi elementami silnika.

Składnik K2 (neutralizator) powoduje reakcję chemiczną, która upłynnia wprowadzoną wcześniej pianę czyszczącą (K1) i wiąże rozpuszczone zanieczyszczenia. Ekstraktor Carbon X (nr części 34142) umożliwia bezpieczne usuwanie powstałej emulsji i rozpuszczonych osadów z komory spalania. Ponieważ K2 zawiera wysokowydajne dodatki smarne o wyjątkowo wysokiej kohezji (dodatki do ekstremalnych ciśnień), Carbon X chroni silnik przed dużym tarciem podczas procesu rozruchu, zapobiegając w ten sposób zużyciu elementów mechanicznych. Ponadto plomby są skutecznie chronione.

Obszar zastosowań

Silniki benzynowe i wysokoprężne

Węzły aplikacji

Komora spalania:

Wyjmij świecę zapłonową lub wtryskiwacz i włóż sondę do komory spalania przez powstały otwór. Spray K1. Produkt zwiększa swoją objętość i rozszerza się do kanałów wlotowych i wylotowych (jeśli są otwarte). Jak tylko piana wypłynie z otworu dostępowego, przerwij natryskiwanie i pozwól zareagować przez około 15-20 minut. Aby uniknąć przedawkowania przy użyciu K1, zalecamy rozpylanie piany czyszczącej przez maksymalnie 5 sekund na każdą komorę spalania

Po zastosowaniu K1, włóż sondę K2 przez ten sam otwór dostępowy, obficie spryskaj K2 i pozwól mu zareagować, aż środek czyszczący się rozpuści (około 4-5 min.). W razie potrzeby spryskać kilka razy. Wyekstrahować powstałą emulsję za pomocą ekstraktora Carbon X (nr części 34142). Powtórzyć procedurę w przypadku silnego zabrudzenia.

Po zakończeniu procesu czyszczenia i przed zamontowaniem zdemontowanych elementów (świecy zapłonowej lub wtryskiwacza), pozwól silnikowi pracować na biegu jałowym 2-3 razy przez ok. 10 sekund przez rozrusznik, aby usunąć pozostałości. Zalecamy zakrycie otworów (świecy zapłonowej lub wtryskiwacza) papierem czyszczącym, który wchłonie pozostałości i zapobiegnie zanieczyszczeniu komory silnika.

Do sprawdzenia efektów czyszczenia można użyć istniejącej lub dostępnej opcjonalnie kamery endoskopowej (nr kat. 34141).

Aby uzyskać optymalny efekt czyszczenia, zalecamy dodatkowe czyszczenie układu wlotu powietrza (Triple X Plus – nr art.: P2241) w celu wyeliminowania ostatnich zanieczyszczeń.

EGR, turbosprężarka i kolektor dolotowy:

Aplikacja może być wykonywana w stanie zmontowanym i zdemontowanym. Zależy to od dostępności.

Odłącz przewody wlotowe i wylotowe od zaworu EGR lub turbosprężarki albo otwórz kolektor dolotowy między obudową filtra powietrza a przepustnicą. Rozpylić składnik czyszczący K1 na wszystkie obszary. Gdy tylko piana wydostanie się ze wszystkich otworów dostępowych, przerwać natryskiwanie i pozwolić jej przereagować przez ok. 15-20 minut.

Rozpuścić pianę czyszczącą w K2. W tym celu kilkakrotnie przepłukać zawór EGR, turbosprężarkę lub przewód ssący składnikiem K2.

Po zmontowaniu części wymagany jest rozruch próbny trwający co najmniej 20 minut.

Uwaga:

Jest to wysoce profesjonalna aplikacja, która wymaga głębokiej wiedzy zawodowej!

Polecamy aplikację w stanie zdemontowanym! Aby wyczyścić przewód dolotowy, konieczne jest, aby przepustnica była otwarta. Następnie należy wyczyścić komorę spalania!

Po użyciu kanały należy sprawdzić pod kątem pozostałości produktu iw razie potrzeby wyczyścić!

Konsumpcja

500 ml na 4-8 cylindrów (w zależności od pojemności cylindra) lub 2-4 zawory EGR, turbosprężarkę lub układy dolotowe.

Czas leczenia

15-20 minut

 

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również