-
RAVENOL ATF LKW Synthetik 10L
INNA POJEMNOŚĆ
534.35
53.44/1L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność | Mało 3 szt. |
DOBIERZ OLEJ RAVENOL | |
Kod kreskowy | |
EAN | 4014835736849 |
Jesteśmy autoryzowanym partnerem Ravenol, możecie nas Państwo odnaleźć na stronie Ravenol Polska w zakładce "Partnerzy" oraz "Gdzie kupić". Kupując u nas macie Państwo pewność, że olej jest w 100% oryginalny i pochodzi z polskiej dystrybucji..
Opis produktu:
RAVENOL LKW ATF Synthetik jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowanym specjalnie dla najnowszej
generacji przekładni automatycznych stosowanych w pojazdach dostawczych. Umożliwia przedłużenie okresów wymiany oleju nawet w
najtrudniejszych warunkach eksploatacji. Dzięki nowej technologii uszlachetniania osiągnięte zostały idealne parametry w zakresie optymalnego i
stałego tarcia, bardzo dobra stabilność ścinania się, płynność w niskich temperaturach, stabilna ochrona przed zużyciem i znakomita odporność
oksydacyjna.
Wskazówki dotyczące zastosowania:
Został opracowany do stosowania w przekładniach automatycznych oraz przekładniach hydrokinetycznych i przekładniach przełączalnych pod
obciążeniem używanych w pojazdach mechanicznych o określonych specyfikacjach.
Właściwości:
niezawodna ochrona przed zużyciem, tworzeniem osadu, zaklejaniem i korozją
znakomita lepkość w różnych temperaturach, przy bardzo dobrej odporności na ścinanie
bezproblemowy zarówno przy bardzo niskich jak i bardzo wysokich temperaturach
wyjątkowo wysoka odporność na obciążenia termiczne
brak piany również w przypadku pracy pod największymi obciążeniami
neutralne zachowanie wobec materiałów uszczelniających
Aprobaty/specyfikacje:
MB 236.91
ZF TE-ML 14E, TE-ML 16N
Allison TES-295, TES-468
Caterpillar 6-biegów CX31, 8-biegów Super-Heavy-Duty CX35
MAN 339 Z4
Renk Doromat
Voith H55.63353x (G607), H55.63363x (G1363)
DTFR 13C180 (MB 236.91)
Karta produktu
RAVENOL LKW ATF Synthetik jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowanym specjalnie dla najnowszej
generacji przekładni automatycznych stosowanych w pojazdach dostawczych. Umożliwia przedłużenie okresów wymiany oleju nawet w
najtrudniejszych warunkach eksploatacji. Dzięki nowej technologii uszlachetniania osiągnięte zostały idealne parametry w zakresie optymalnego i
stałego tarcia, bardzo dobra stabilność ścinania się, płynność w niskich temperaturach, stabilna ochrona przed zużyciem i znakomita odporność
oksydacyjna.
Wskazówki dotyczące zastosowania:
Został opracowany do stosowania w przekładniach automatycznych oraz przekładniach hydrokinetycznych i przekładniach przełączalnych pod
obciążeniem używanych w pojazdach mechanicznych o określonych specyfikacjach.
Właściwości:
niezawodna ochrona przed zużyciem, tworzeniem osadu, zaklejaniem i korozją
znakomita lepkość w różnych temperaturach, przy bardzo dobrej odporności na ścinanie
bezproblemowy zarówno przy bardzo niskich jak i bardzo wysokich temperaturach
wyjątkowo wysoka odporność na obciążenia termiczne
brak piany również w przypadku pracy pod największymi obciążeniami
neutralne zachowanie wobec materiałów uszczelniających
Aprobaty/specyfikacje:
MB 236.91
ZF TE-ML 14E, TE-ML 16N
Allison TES-295, TES-468
Caterpillar 6-biegów CX31, 8-biegów Super-Heavy-Duty CX35
MAN 339 Z4
Renk Doromat
Voith H55.63353x (G607), H55.63363x (G1363)
DTFR 13C180 (MB 236.91)
Karta produktu
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.