-
RAVENOL EHC SAE 0W-20 CleanSynto® 4L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Mało 10 szt. |
DOBIERZ OLEJ RAVENOL | |
Kod kreskowy | |
EAN | 4014835880733 |
Opis produktu:
RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Dzięki technologii USVO® osiągnięto wyjątkowo wysoką stabilność lepkości. Wyeliminowano wady polimerów podnoszących indeks lepkości, jednocześnie wykorzystując ich zalety. Zwiększyło to ochronę silnika, jego osiągi oraz czystość w okresach między wymianami oleju. Technologia USVO® sprawia, że produkt nie wykazuje żadnych strat ścinania podczas całego okresu między wymianami i jest wyjątkowo stabilny dla procesów utleniania. Wykorzystuje pozytywne właściwości wolframu, aby wygładzić strukturę powierzchni silnika, zmniejszając tarcie i zużycie oraz znacznie poprawiając wydajność mechaniczną. Utrzymuje silnik w czystości i zapewnia jego wysoką sprawność. Posiada doskonałe parametry dla rozruchu na zimno. HTHS min. 2,6 mPa * s. Dzięki nowej formule RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 zapewnia bezpieczny film smarny nawet w bardzo wysokich temperaturach roboczych oraz chroni przed korozją i utratą oleju przez utlenianie lub koksowanie. Pozwala na wydłużone okresy wymiany oleju zgodnie z instrukcjami producenta.
Wskazówki dotyczące zastosowania:
Stosowany jako uniwersalny i paliwooszczędny olej klasy premium w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych w samochodach osobowych w których zalecany jest olej tego rodzaju.
Właściwości:
· po rozruchu błyskawicznie dociera do wszystkich części silnika
· wysoka oszczędność paliwa FE (Fuel Economy ) dzięki doskonałym olejom bazowym oraz dodatkom
· zabezpiecza przed gromadzeniem się szlamu, laków, nagarem i korozją, również w niekorzystnych warunkach stosowania
· niska skłonność do parowania, tym samym mniejsze zużycie oleju.
· brak osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach
· gwarantuje prawidłowe funkcjonowanie popychaczy hydraulicznych we wszystkich temperaturach
· stabilny olej silnikowy bez utleniania NOx
· dobra stabilność starzenia potwierdzona przez Hot Tube Test
· dobre pochłanianie sadzy i dyspersja
· neutralny w stosunku do materiałów uszczelniających
Klasa jakości:API SN Plus, SP (RC)
ILSAC GF-6A
Aprobaty/specyfikacje:
API SN Plus, SP (RC)
ILSAC GF-6A
GM dexos1 (First Generation), 6094M,
Ford WSS-M2C947-A, WSS-M2C952-A1,
Chrysler MS-6395,
Honda/Acura HTO-06,
Buick,
Cadillac,
Chevrolet,
Infiniti,
Lexus,
Mazda,
Mitsubishi,
Nissan,
Subaru,
Suzuki,
Toyota