Jesteśmy autoryzowanym partnerem Ravenol, możecie nas Państwo odnaleźć na stronie Ravenol Polska w zakładce "Partnerzy" oraz "Gdzie kupić". Kupując u nas macie Państwo pewność, że olej jest w 100% oryginalny i pochodzi z polskiej dystrybucji z najświeższych dostaw.
Opis produktu:
RAVENOL HDS Hydrocrack Diesel Specific SAE 5W-30 to syntetyczny, paliwooszczędny i lekkobieżny olej silnikowy Low-SAPS w technologii
CleanSynto® do silników wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Minimalizuje tarcie, ścieranie i zużycie
paliwa zapewniając doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika oraz wydłużone okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami
producenta. Poprzez wyraźną oszczędność zużycia paliwa przyczynia się do redukcji emisji spalin i tym samym wpływa na ochronę środowiska.
Wydłuża trwałość filtra cząstek stałych (DPF) oraz katalizatora trójdrożnego (TWC) poprzez zmniejszoną koncentrację cząstek popiołotwórczych w
spalinach. Lepkość wysokotemperaturowa (dynamiczna) HTHS >3,5 mPa.s. (cP)
Wskazówki dotyczące zastosowania:
Opracowany w celu oszczędności paliwa w nowoczesnych silnikach Diesla z turbodoładowaniem i filtrem cząstek stałych z normą Euro IV i V o
normalnych i wydłużonych okresach wymiany oleju (możliwe do 50.000km lub 2 lata). Znakomicie nadaje się do zastosowania zgodnie z wieloma
najnowszymi specyfikacjami OEM.
Właściwości:
- oszczędność paliwa podczas eksploatacji przy częściowym i pełnym obciążeniu
- znakomita ochrona przed zużyciem i wysoki wskaźnik lepkości, zapewniają długą żywotność silnika, również w warunkach jazdy z dużą prędkością
- Low-SAPS - niska zawartość popiołu siarczanowego, fosforu i siarki
- wyśmienite właściwości przy rozruchu zimnego silnika, również w niskich temperaturach poniżej -30OC
- bezpieczny film smarny przy wysokich temperaturach eksploatacyjnych
- niska skłonność do odparowywania, przez to znikome zużycie oleju
- działanie popychaczy hydraulicznych jest zagwarantowane we wszystkich temperaturach
- brak osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach
- neutralność w stosunku do materiałów uszczelniających
- wydłużone okresy wymiany oleju chronią naturalne zasoby
Klasa jakości:
ACEA C4
Aprobaty:
MB 226.51
Renault RN0720