-
RAVENOL Multi ATF HVS Fluid 10L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność | Mało 10 szt. |
DOBIERZ OLEJ RAVENOL | |
Kod kreskowy | |
EAN | IC-G0ORJ9 |
Jesteśmy autoryzowanym partnerem Ravenol, możecie nas Państwo odnaleźć na stronie Ravenol Polska w zakładce "Partnerzy" oraz "Gdzie kupić". Kupując u nas macie Państwo pewność, że olej jest w 100% oryginalny i pochodzi z polskiej dystrybucji z najświeższych dostaw.
Opis produktu:
RAVENOL Multi ATF HVS Fluid to syntetyczny, wielofunkcyjny olej ATF do automatycznych skrzyń biegów, oparty na wysoce rozwiniętej
technologii syntetycznej, zapewniający najdłuższe okresy między wymianami w automatycznych i specyficznych manualnych skrzyniach biegów, w
zmiennikach (konwerterach) momentu obrotowego i układach wspomagania kierownicy. Nadaje się do maksymalnych okresów między wymianami w
automatycznych skrzyniach biegów, układach kierowniczych i sprzęgłowych, hydraulice i przystawkach odbioru mocy w samochodach osobowych i
pojazdach użytkowych, gdy wymagany jest olej o wysokiej lepkości.
Wskazówki dotyczące zastosowania:
RAVENOL Multi ATF HVS Fluid to produkt o bardzo szerokim zastosowaniu i może być używany w prawie wszystkich konwencjonalnych
automatycznych skrzyniach biegów. Nie nadaje się do automatycznych skrzyń biegów CVT. RAVENOL Multi ATF HVS Fluid to olej do automatycznych
skrzyń biegów zapewniający najdłuższe okresy między wymianami oleju. RAVENOL Multi ATF HVS Fluid może być używany jako olej uzupełniający w
szerokim zakresie zastosowań, spełnia wymagania firm Ford, GM, Toyota, Honda, Nissan, Hyundai, KIA, BMW, Mercedes, Volvo, VW, Audi i innych.
Może być stosowany w przypadku braku odpowiedniego oryginalnego oleju lub oleju dedykowanego RAVENOL Professional Line. Przestrzegać
instrukcji producenta. Oleje Multi ATF generalnie spełniają tylko wymagane specyfikacje, np. minimalne wymagania techniczne dla ATF. Z tego
powodu nie nadają się do stałego użytkowania. Dlatego oleje Multi ATF powinny być używane jako tymczasowa wymiana lub uzupełnienie tylko
wtedy, gdy specjalny olej przekładniowy nie jest dostępny dla danego zastosowania. Do pracy ciągłej zalecamy stosowanie naszych dedykowanych
olejów przekładniowych RAVENOL ATF Professional Line. Te specjalne oleje są optymalnie opracowane dla poszczególnych automatycznych skrzyń
biegów i standardowo przewyższają minimalne wymagania/specyfikacje.
Właściwości:
- Bardzo dobra smarowność nawet w niskich temperaturach zimą.
- Wysoki, stabilny wskaźnik lepkości.
- Bardzo niska temperatura płynięcia.
- Bardzo dobra stabilność oksydacyjna.
- Ochrona przed zużyciem, korozją i pienieniem.
- Dobrze skoordynowane właściwości cierne.
- Neutralne zachowanie w stosunku do materiałów uszczelniających.
- Neutralne zachowanie dzięki powstrzymywaniu korozji metali nieżelaznych.
Aprobaty/specyfikacje:
Aisin Warner Automatic Gearbox
Allison C3, Allison C4, Allison TES-389
ATF LA 2634, ATF SP-III
BMW ATF 4,
ZF S671 090 170, ZF TE-ML 02F, ZF TE-ML 03D, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 05L, ZF TE-ML 11A, ZF TE-ML 14A, ZF TE-ML 14B,ZF TE-ML 16L, ZF
TE-ML 16R, ZF TE-ML 17C, ZF TE-ML 20B, ZF TE-ML 25B
Ford M2C-138 CJ, Ford M2C-166H, Ford M2C-185A, Ford MERCON®, Ford MERCON®V, Ford Motorcraft XT-1-QF, Ford WSS-M2C924-A, Ford
WSS-M2C919-E, Ford WSS-M2C922-A1
Mazda M-III
MB 236.1, MB 236.10, MB 236.11, MB 236.2, MB 236.3, MB 236.5, MB 236.6, MB 236.7, MB 236.9, MB 236.91
Caterpillar TO-2
DEXRON® III F, DEXRON® III H
DTFR 13C100 (MB 236.1), DTFR 13C110 (MB 236.11), DTFR 13C120 (MB 236.2), DTFR 13C140 (MB 236.7), DTFR 13C170 (MB 236.9), DTFR
13C180 (MB 236.91), DTFR 38B100 (MB 236.3)
ESSO JWS3317, ESSO LT 71141
Fiat 9.55550-AV1
Mopar
JWS 3309
MAN 339 A, MAN 339 V1, MAN 339 Z1, MAN 339 Z2
VW TL 52025, VW TL 52162, VW TL 52990, VW TL 55025
Texaco ETL 7045E, Texaco ETL 8072B, Texaco N402, Texaco TL 4634