-
RAVENOL UDT Ultra Duty Truck 10W-30 20L
Nowość
781.53
39.08/1L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność | Mało 3 szt. |
DOBIERZ OLEJ RAVENOL | |
Kod kreskowy | |
EAN | 4014835850507 |
Jesteśmy autoryzowanym partnerem Ravenol, możecie nas Państwo odnaleźć na stronie Ravenol Polska w zakładce "Partnerzy" oraz "Gdzie kupić". Kupując u nas macie Państwo pewność, że olej jest w 100% oryginalny i pochodzi z polskiej dystrybucji z najświeższych dostaw.
Opis produktu:RAVENOL UDT Ultra Duty Truck SAE 10W-30 jest syntetycznym, niskopopiołowym (Low SAPS) olejem silnikowym, zapewniającym oszczędność
paliwa. Jego formuła została opracowana na bazie najnowocześniejszej technologii dodatków oraz przy użyciu ściśle określonych olejów bazowych.
Jest on przeznaczony dla silników wysokoprężnych pracujących w najcięższych warunkach, niezależnie od pory roku. Doskonale sprawdza się w
silnikach EURO 2, EURO 3, EURO 4, EURO 5 i EURO 6 w kombinacji z olejem napędowym o zawartości siarki do 500 ppm. Może być wykorzystywany w nowoczesnych samochodach ciężarowych i pojazdach terenowych klasy Tier 4. Jako olej silnikowy typu SHPD (Super High Performance Diesel)
przeznaczony jest do stosowania w silnikach wyposażonych zarówno w filtr cząstek i katalizator spalin, jak i bez tych urządzeń – z uwzględnieniem
specjalnych wymagań obowiązujących w technologii niskopopiołowej. Olej ten charakteryzuje się niską zawartością siarki, fosforu i popiołu. Cechuje
się zwiększoną odpornością na utlenianie i ścinanie oraz polepszoną zdolnością separacji powietrza, dzięki czemu spełnia i wykracza ponad
najbardziej aktualne wymagania według API CK-4. Ponadto zapewnia niezawodny rozruch silnika na zimno przy niskich temperaturach zewnętrznych i
pełną smarowność przy wysokich temperaturach roboczych. Zmniejsza także straty tarciowe i zużycie. Jako pierwszy europejski olej silnikowy uzyskał
licencję API wraz ze specyfikacją API CK-4 i API CJ-4. Nowa specyfikacja API CK-4 jest odpowiednia dla aktualnych, jak również starszych modeli
pojazdów, w tym wyprodukowanych przed jej datą wejścia w życia; może być także stosowana w przypadku olejów napędowych o zawartości siarki
do 500 ppm.
Wskazówki dotyczące zastosowania:
To wysokiej jakości olej silnikowy do całorocznego stosowania, opracowanym pod kątem nowych dyrektyw emisji spalin i dla pojazdów z układami
recyrkulacji spalin, szczególnie przydatny do stosowania w mieszanym parku pojazdów z silnikami EURO 2, EURO 3, EURO 4, EURO 5 i EURO 6,
stanowiąc tym samym optymalne rozwiązanie w celu zmniejszenia liczby wykorzystywanych środków smarnych. Należy przestrzegać przepisów
eksploatacyjnych producentów silników. Możliwość wydłużonych interwałów wymiany oleju zgodnie z zaleceniami producenta.
Właściwości:
- bardzo stabilne i doskonałe właściwości lepkościowe oraz wysoka odporność na ścinanie
- oszczędność paliwa we wszystkich stanach użytkowych
- zapewnia sprawność układów oczyszczania spalin przez bardzo długi okres użytkowania
- ogranicza straty mocy powstałe na skutek gromadzenia się osadów w filtrach cząstek stałych oraz pozwala na uzyskanie wyższego
- współczynnika sprawności
- niewielka skłonność do odparowania, a dzięki temu niskie zużycie oleju
- wydłużone interwały wymiany oleju zapewniające ochronę zasobów naturalnych
- bardzo dobre właściwości podczas rozruchu na zimno
- Low SAPS niska zawartość popiołu siarczanowego, fosforu i siarki
- możliwość stosowania w wielu pojazdach użytkowych oraz w pojazdach bez filtra cząstek stałych
Klasa jakości:
ACEA E6, ACEA E7, ACEA E8, ACEA E9, ACEA E11
API CK-4, API CJ-4, API CI-4
Aprobaty/specyfikacje:
MB 228.51
Renault VI RLD-3
Volvo VDS-4.5
Caterpillar ECF-3
Cummins CES 20081
Detroit Diesel DDC 93K218
Deutz DQC IV-10 LA
DTFR 15C110
MTU Typ 3.1
Mack EOS-4.5
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.