-
TOTAL QUARTZ 9000 ENERGY HKS G-310 5W-30 1L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Duża dostępność 32 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN |
QUARTZ 9000 ENERGY HKS
G-310 5W-30
Nowoczesny olej silnikowy, stworzony w technologii syntetycznej, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych HYUNDAI – KIA. Olej stosowany jako olej pierwszego zalania w silnikach benzynowych w fabrykach Hyundai-KIA Motors Corporation. Jego właściwości zapewniają wyśmienitą ochronę silnika.
Zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych koncernu Hyundai-KIA Motors Corporation.
Olej stworzony aby zapewnić maksymalny możliwy poziom zabezpieczenia przeciwzużyciowego i czystości silnika przy wydłużonych okresach pomiędzy wymianami oleju.
Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
Znacznie przekracza wymagania następujących norm międzynarodowych:
ACEA A5 - poziom
API SM - poziom
HYUNDAI - KIA produkt zalecany do silników benzynowych, stosowany na pierwsze zalanie w silnikach benzynowych i wpisany w instrukcję obsługi Hyundai-KIA od lutego 2010 r.
Pozwala na osiąganie maksymalnych dopuszczalnych przebiegów pomiędzy wymianami sięgających nawet 30 000 km.
Doskonała płynność w niskich temperaturach zapewniająca: łatwy rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części.
Bardzo wysoki wskaźnik lepkości zapewniający smarowanie w wysokich temperaturach pracy.
Wyjątkowa stabilność cieplną i odporność na utlenianie, w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów, mogących zanieczyścić wewnętrzne powierzchnie silnika..
Bardzo wysoka odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości podczas wydłużonych przebiegów.
Szczególnie niska lotność zmniejszającą zużycie oleju w silniku.
Całkowita neutralność wobec powszechnie stosowanych uszczelek.