-
YACCO BVX C100 80W-90 2L
Nowość
104.38
52.19/1L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Średnia dostępność 12 szt. |
DOBIERZ OLEJ YACCO | |
Kod kreskowy | |
EAN |
YACCO LS 200 80W90 - Do smarowania mechanizmów różnicowych o ograniczonym poślizgu (szpery płytkowe) LS samochodów rajdowych i wyścigowych, ciężarowych, sprzętu ciężkiego oraz rolniczego, gdzie producent wymaga oleju SAE 80w90 LS. Specjalnie opracowany z myślą o samochodach 4WD.
Może być stosowany w dyferencjałach bez szper LS, gdzie wymagany jest olej SAE 80w90, 85w90 lub 90 API GL5 (EP).
Ciężar właściwy w 20°C kg/m3 899
Lepkość w 40°C mm2/s 175
Lepkość w 100°C mm2/s 17
Indeks lepkości 103
Temperatura krzepnięcia °C - 30
Temperatura zapłonu °C 190
ZF TE-ML 05C, 12C oraz 21C
Normy:
spełnia i znacznie przekracza API GL5, LS
Może być stosowany w dyferencjałach bez szper LS, gdzie wymagany jest olej SAE 80w90, 85w90 lub 90 API GL5 (EP).
Ciężar właściwy w 20°C kg/m3 899
Lepkość w 40°C mm2/s 175
Lepkość w 100°C mm2/s 17
Indeks lepkości 103
Temperatura krzepnięcia °C - 30
Temperatura zapłonu °C 190
- Specjalna formulacja zawierająca modyfikatory tarcia chroni przed nadmiernym hałasem oraz szarpaniem „szper"
- Szybki przepływ oleju w niskich temperaturach dzięki znakomitej płynności
- Znakomita ochrona przed zużyciem, oraz ochrona antykorozyjna, a także rewelacyjna stabilność termiczna zapewniają wydłużoną żywotność zębatek oraz łożysk
- Wydajna ochrona przekładni hipoidalnych
- Szeroka gama zastosowań: opracowany do szper płytkowych, ale jego dodatki pozwalają na stosowanie w innych układach przeniesienia napędu, jak np. dyferencjały samochodów klasycznych, mosty, reduktory, itp.
ZF TE-ML 05C, 12C oraz 21C
Normy:
spełnia i znacznie przekracza API GL5, LS
Pojemność opakowania:
2
Klasa lepkości SAE:
80W-90
Norma producenta:
ZF TE-ML 05C, 12C, 21C
Specyfikacja jakościowa:
API GL-5, API SL
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.