• YACCO EGR CLEAN - Dodatek do czyszczenia EGR, Turbo, dolotu 125 ml

Symbol: 79261
52.64
42.11/100 ml
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14
Odbiór osobisty 0
Pocztex Punkt 14
Pocztex Kurier 14
InPost Paczkomaty 15
InPost Kurier 17
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Średnia dostępność
DOBIERZ OLEJ YACCO
EGR CLEAN - Przeznaczony zarówno do silników benzynowych, jak i Diesel, usuwa nadmiar osadów węglowych oraz gumy z zaworów EGR, turbosprężarek o zmiennej geometrii, bez potrzeby demontażu. Przywraca osiągi silnika. Przed jakikolwiek użyciem, sprawdzić poziom oleju silnikowego i płynu chłodniczego, a także stan dolotu powietrza: musi być w dobrym stanie, bez obecności oleju lub jakiejkolwiek innej cieczy. Upewnić się, że silnik nie zużywa dużej ilości oleju, a pierścienie nie są zużyte. Jeśli silnik spełnia te warunki, można użyć EGR CLEAN zgodnie z procedurą opisaną poniżej.

Stosowanie:
  • Uruchomić silnik i poczekać, aż osiągnie normalną temperaturę roboczą (wentylator chłodnicy włączy się).
  • Rozłączyć przewód pomiędzy czujnikiem przepływu powietrza a kolektorem dolotowym powietrza.
  • Przy obrotach silnika na poziomie 2,5 tys., umieść dyszę EGR CLEAN w odległości 15-20 cm od przewodu doprowadzającego powietrze w taki sposób, aby rozpylał się równomiernie w stosunku do średnicy węża, zapewniając tym samym doskonałą jednorodność.
  • Wykonać 4 do 5 rozpyleń, każde o długości max. 1 sekundy, w odstępach 3 sekundowych (pomiędzy każdym rozpyleniem). Następnie zaślepić dolot powietrza ręką, by mieć gwarancję, że produkt się właściwie wypali. Poczekać 1 minutę, utrzymując silnik w zakresie obrotów między 1 tys. a 3 tys.
  • Powtórzyć krok 4. dwa lub trzy razy. W przypadku turbin o zmiennej geometrii (silniki Diesel) uruchomić ręcznie WASTEGATE (regulator ciśnienia doładowania znajdujący się na wylocie turbosprężarki) pomiędzy każdym rozpyleniem.
  • Powtarzać krok 5. aż opakowanie EGR CLEAN będzie puste. W żadnym momencie nie powinno się słyszeć odgłosu grzechotania wskazującego, że utleniacz (mieszanka powietrza i paliwa) jest zbyt bogaty, szczególnie w silnikach Diesel, gdzie eksplozja odbywa się bez iskry. W takim przypadku należy zasłonić dolot ręką, by produkt się szybko wypalił.
  • Po wykonaniu procedury, rekomendujemy zastosowanie dodatku do paliwa ( YACCO Anti-Fumée Diesel w przypadku silników Diesel, lub YACCO Nettoyant Carburateur/injecteur w przypadku silników benzynowych). Dodatki te czyszczą układ paliwa dla jego lepszego spalania.

UWAGA!
Tylko do użytku profesjonalnego, niewłaściwe stosowanie może uszkodzić silnik.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również