-
Koszyk jest pusty
-
x
DARMOWA DOSTAWA POCZTEX JUŻ OD 300 ZŁ
-
Koszyk jest pusty
-
x
-
YACCO LUBE BM-17 FE 0W-20 2L
| Wpisz swój e-mail |
| Opinie | |
| Wysyłka w ciągu | 48 godzin |
| Cena przesyłki | 14 |
| Dostępność |
Brak towaru
|
| DOBIERZ OLEJ YACCO | |
| Kod kreskowy | |
| EAN | |
YACCO LUBE BM-17 FE to w 100% syntetyczny olej redukujący zużycie paliwa, przeznaczony do silników benzynowych i wysokoprężnych z lub bez filtra cząstek stałych.
YACCO LUBE BM-17 FE jest zalecany do silników benzynowych BMW wymagających lub zezwalających na stosowanie oleju BMW Longlife 17 FE+ oraz do wszystkich innych silników benzynowych / Diesla innych producentów, które wymagają jednej z niżej podanych specyfikacji.
Zalecany do benzynowych silników BMW / MINI B38 / B48 / B58 i N20 produkowanych od 2014 roku.
Nie należy używać w silnikach BMW serii M.
| Ciężar właściwy w 20° C | kg/m3 | 842 |
| Lepkość w 40° C | mm2/s | 42 |
| Lepkość w 100° C | mm2/s | 8,3 |
| Indeks lepkości | 178 | |
| Temperatura zapłonu ° C | 222 | |
| Temperatura krzepnięcia ° C | – 51 | |
| Lepkość dynamiczna w - 30° C | mPa.s | 5700 |
| H.T.H.S. | mPa.s | 2,61 |
| Poziom SAPS | %masy | 0,77 |
| T.B.N. | mgKOH/g | 7,8 |
Właściwości i zalety:
- Niska lepkość (SAE 0W-20) i niski współczynnik HTHS zapewniają szybki przepływ oleju, zwiększa oszczędność paliwa, zmniejsza emisję CO2 oraz oferuje doskonałą ochrona silnika przed zużyciem.
- Specjalne dodatki w Yacco Lube BM-17 FE 0W20 zapobiegają ryzyku wystąpienia L.S.P.I. (przedwczesnego zapłonu przy niskich prędkościach obrotowych) w najnowszej generacji benzynowych silników z bezpośrednim wtryskiem.
- Yacco Lube BM-17 FE 0W20 wykonany jest w technologii „Mid SAPS” co wydłuża żywotność filtrów cząstek stałych.
- Yacco Lube BM-17 FE 0W20 zawiera znakomity pakiet detergentów i dyspersantów utrzymując silniki w doskonałej czystości.
- Gwarantuje dobre smarowanie przy wysokich obrotach i temperaturach dzięki doskonałej odporności na ścinanie.
- Yacco Lube BM-17 FE 0W20 gwarantuje natychmiastowe rozprowadzenie oleju tuż po uruchomieniu silnika nawet w niskich temperaturach.
APROBATA:
BMW Longlife-17 FE+
NORMA:
ACEA C5
API SN/SN Plus/SN-RC,
ILSAC GF-5
Opel/Vauxhall OVO401547,
MB 229.71,
Volvo VCC RBSO-2AE