-
YACCO LUBE DE 0W-30 2L
Nowość
INNA POJEMNOŚĆ
Wpisz swój e-mail |
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Brak towaru 0 szt. |
DOBIERZ OLEJ YACCO | |
Kod kreskowy | |
EAN |
Przeznaczony do najnowszych silników Diesel (z filtrami DPF lub bez), oraz benzynowych (z turbo, lub bez), spełniających normę emisji spalin Euro 4 lub wyższą.
LUBE DE 0w30 został oficjalnie zaaprobowany przez BMW (norma BMW Longlife 0w30) oraz Mercedes – Benz ( MB Approval 229.51).
LUBE DE 0w30 jest także rekomendowany do użytku w starszych silnikach BMW, które wymagają stosowania oleju BMW Longlife 01 oraz 98 (Diesel oraz benzyna) a także Mercedes – Benz 229.5 oraz 229.3 (wyłącznie Diesel).
Do użytku także w innych silnikach wymagających oleju 0w30 ACEA C3, w tym m.in.: Subaru, Suzuki, Mitsubishi, Mazda, Honda
Właściwości i zalety:
Normy:
BMW Longlife-04 (przewyższa BMW Longlife-01)
MB-Approval 229.51 (przewyższa MB 229.31)
ACEA C3
LUBE DE 0w30 został oficjalnie zaaprobowany przez BMW (norma BMW Longlife 0w30) oraz Mercedes – Benz ( MB Approval 229.51).
LUBE DE 0w30 jest także rekomendowany do użytku w starszych silnikach BMW, które wymagają stosowania oleju BMW Longlife 01 oraz 98 (Diesel oraz benzyna) a także Mercedes – Benz 229.5 oraz 229.3 (wyłącznie Diesel).
Do użytku także w innych silnikach wymagających oleju 0w30 ACEA C3, w tym m.in.: Subaru, Suzuki, Mitsubishi, Mazda, Honda
Ciężar właściwy w 20° C | kg/m3 | 841 |
Lepkość w 40° C | mm2/s | 63,3 |
Lepkość w 100° C | mm2/s | 11,5 |
Indeks lepkości | 178 | |
Temperatura zapłonu ° C | 228 | |
Temperatura krzepnięcia ° C | – 45 | |
Lepkość dynamiczna w - 35° C | mPa.s | 6000 |
H.T.H.S. | mPa.s | 3.56 |
SAPS | %mass | 0,76 |
T.B.N. | mgKOH/g | 7,4 |
Właściwości i zalety:
- Syntetyczna formulacja zapewnia niesamowitą odporność na utlenianie
- Zwiększa osiągi oraz wydłuża żywotność silnika
- Lepkość 0w oznacza szybszą cyrkulację oleju w niskich temperaturach
- Natychmiastowe i optymalne smarowanie od momentu uruchomienia silnika
- Wysoka lepkość HTHS: znakomita odporność na ścinanie w wysokich temperaturach
- Wzmocniona ochrona silnika nawet w ekstremalnych warunkach
- Formulacja „Mid SAPS” zawiera niższe poziomy popiołów siarczanowych, fosforu oraz siarki – dłuższa żywotność filtrów DPF oraz katalizatorów
Normy:
BMW Longlife-04 (przewyższa BMW Longlife-01)
MB-Approval 229.51 (przewyższa MB 229.31)
ACEA C3
Pojemność opakowania:
2
Klasa lepkości SAE:
0W-30
Norma producenta:
BMW LL-04 <2019, MB 229.51
Specyfikacja jakościowa:
ACEA C3
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.