-
YACCO LUBE F 0W-20 2L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Średnia dostępność 12 szt. |
DOBIERZ OLEJ YACCO | |
Kod kreskowy | |
EAN |
LUBE F SAE 0W-20 to w 100% syntetyczny, wysoce zaawansowany, paliwooszczędny olej przeznaczony do silników wysokoprężnych i benzynowych w samochodach osobowych i lekkich autach dostawczych.
Specjalnie zaprojektowany dla silników Ford 1.5L EcoBlue, w których zalecany jest olej z normą Ford WSS M2C952 A1 oraz do silników wysokoprężnych Jaguar Land Rover, w których wymagany jest olej o normie JLR.03.5006.
Nadaje się również do silników diesla i benzynowych, które wymagają użycia oleju ACEA C6 lub API SP SAE 0W-20. Nowa specyfikacja zapewnia podwyższoną ochronę przed zjawiskiem LSPI (przedwczesny zapłon przy niskich prędkościach obrotowych silnika) i jeszcze większa oszczędność paliwa.
Ciężar właściwy w 20° C | kg/m3 | 845 |
Lepkość w 40° C | mm2/s | 39,1 |
Lepkość w 100° C | mm2/s | 8,2 |
Indeks lepkości | 190 | |
Temperatura zapłonu ° C | 224 | |
Temperatura krzepnięcia ° C | – 39 | |
Lepkość dynamiczna w - 35° C | mPa.s | 4900 |
H.T.H.S. | mPa.s | 2,6 |
Poziom SAPS | %masy | 0,8 |
T.B.N. | mgKOH/g | 9,5 |
Właściwości i zalety:
- 100% syntetyczna formulacja SAE 0w20 ACEA C6 kompatybilna z normami Ford i Jaguar Land Rover pozwala na znaczną oszczędność paliwa, zmniejszając w ten sposób emisje CO2 i spalin.
- Niska lepkość w niskich temperaturach ułatwia rozruch przez cały rok, niezależnie od temperatury.
- Technologia „MID SAPS” (niższe poziomy popiołu siarczanowego, fosforu i siarki), wydłuża żywotność filtrów cząstek stałych i zwiększająca ochronę katalizatorów
- Zwiększona ochrona przed zużyciem silnika i większa ilość detergentów zapobiegają tworzeniu się osadów i utrzymują silnik w czystości.
- Specjalne dodatki zapobiegają ryzyku LSPI (przedwczesny zapłon przy niskiej prędkości obrotowej silnika).
Norma:
ACEA C6;
API SP;
WSS-M2C952-A1 Ford (zatwierdzenie OEM);
STJLR.03.5006 Jaguar Land Rover (zatwierdzenie OEM);
DexosD™