-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
DARMOWA DOSTAWA POCZTEX JUŻ OD 300 ZŁ
0,00 zł
0
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
-
YACCO LUBE F 5W-30 1L
Nowość
| Wpisz swój e-mail |
| Opinie | |
| Wysyłka w ciągu | 48 godzin |
| Cena przesyłki | 14 |
| Dostępność |
Brak towaru
|
| DOBIERZ OLEJ YACCO | |
| Kod kreskowy | |
| EAN | |
YACCO LUBE F 5W30 - Specjalnie opracowany z myślą o specyfikacjach: Ford WSS-M2C913-D i Ford WSS-M2C913-C
LUBE F SAE 5W30 pasuje do wielu silników Diesel i benzynowych Ford*. Jest także rekomendowany do większości doładowanych, wielozaworowych silników Diesel, których producent wymaga takiej normy Ford, lub oleju ACEA A5/B5, API SL/CF (Honda, Mazda, Kia, Volvo…) Do użytku także w ciężkich warunkach (autostrady, mocno obciążony ruch miejski)*w samochodach Ka 2009 i Galaxy 1.9 Tdi, używać YACCO VX 1000 FAP 5W-40 (Ford WSS-M2C917-A)
w Focus RS od 03/2009, używać YACCO Galaxie 0W40 (Ford WSS-M2C937-A)
w silnikach benzynowych Ecoboost używać YACCO LUBE F 5W20 (Ford WSS-M2C948-A)
Właściwości i zalety:
Ford WSS-M2C913-D
(przewyższa Ford WSS-M2C913-C/B/A)
Normy:
ACEA A5/B5
API SL/CF
LUBE F SAE 5W30 pasuje do wielu silników Diesel i benzynowych Ford*. Jest także rekomendowany do większości doładowanych, wielozaworowych silników Diesel, których producent wymaga takiej normy Ford, lub oleju ACEA A5/B5, API SL/CF (Honda, Mazda, Kia, Volvo…) Do użytku także w ciężkich warunkach (autostrady, mocno obciążony ruch miejski)*w samochodach Ka 2009 i Galaxy 1.9 Tdi, używać YACCO VX 1000 FAP 5W-40 (Ford WSS-M2C917-A)
w Focus RS od 03/2009, używać YACCO Galaxie 0W40 (Ford WSS-M2C937-A)
w silnikach benzynowych Ecoboost używać YACCO LUBE F 5W20 (Ford WSS-M2C948-A)
| Ciężar właściwy w 20° C | kg/m3 | 851 |
| Lepkość w 40° C | mm2/s | 55 |
| Lepkość w 100° C | mm2/s | 9,8 |
| Indeks lepkości | 174 | |
| Temperatura zapłonu ° C | 226 | |
| Temperatura krzepnięcia ° C | – 42 | |
| Lepkość dynamiczna w - 30° C | mPa.s | 4400 |
| H.T.H.S. | mPa.s | 2,91 |
| Poziom SAPS | %masy | 1,15 |
| T.B.N. | mgKOH/g | 10,2 |
Właściwości i zalety:
- Znaczna redukcja zużycia paliwa, niższa emisja spalin.
- Znakomita ochrona silnika przed zużyciem – zwłaszcza elementów poddawanym obciążeniom.
- Całkowicie kompatybilny ze starszymi normami: WSS-M2C913-C/913-B/913-A.
- Duża odporność na ścinanie oraz wysokie temperatury.
- Znakomita płynność oleju w niskich temperaturach (test przy -35°C).
- Bardzo dobra odporność na utlenianie pozwala utrzymać optymalną lepkość przez cały interwał wymiany oleju, także w silnikach używających biodiesla.
Ford WSS-M2C913-D
(przewyższa Ford WSS-M2C913-C/B/A)
Normy:
ACEA A5/B5
API SL/CF
Pojemność opakowania:
1
Klasa lepkości SAE:
5W-30
Norma producenta:
FORD WSS-M2C913-D
Specyfikacja jakościowa:
ACEA A5/B5, API CF, API SL
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.