Dodatek zapobiegający wyciekom oleju z przekładni. Regeneruje utwardzone uszczelki z tworzywa sztucznego i gumy. Zapobiega szkodliwym dla środowiska naturalnego plamom olejowym. Zapobiega niedoborom smarowania oraz uszkodzeniom przekładni z powodu niewystarczającej ilości oleju.
Właściwości:
- zapobiega plamom olejowym i zanieczyszczeniom środowiska
- zwiększa niezawodność działania
- optymalne smarowanie w każdych warunkach pracy
- zapobiega wyciekaniu oleju na sprzęgła
- zapobiega utracie oleju
- prosty w użyciu
- środek zaradczy na wycieki ze skurczonych lub porowatych uszczelek
- mieszalny ze wszystkimi dostępnymi na rynku olejami przekładniowymi
Dane techniczne:
Lepkość w 40 ° C 642 mm² / s DIN 51562
Wskaźnik lepkości 101 DIN ISO 2909
Temperatura zapłonu 66 ° C DIN ISO 2592
Temperatura krzepnięcia -27 ° C DIN ISO 3016
Numer barwy (ASTM) 3,5 DIN ISO 2049
Podstawowa dodatkowa kombinacja / kombinacja dodatków
Kolor niebieski
Gęstość w 20 ° C 0,92 g / ml
Zapach charakterystyczny
Postać ciecz
Obszary zastosowań:
Do manualnych skrzyń biegów, przystawek odbioru mocy i mechanizmów różnicowych. Uwaga: nie nadaje się do DSG ani automatycznych skrzyni biegów lub dyferencjałów oraz motocykli z tzw. mokrym sprzęgłem.
Zastosowanie:
Jedna tubka o pojemności 50 ml wystarcza na 1 l oleju przekładniowego. Przy większej objętości oleju w przekładni wykorzystać dwie tubki. Środek można dodawać w dowolnym momencie eksploatacji. Uszczelnienie następuje po przejechaniu około 600 - 800 km. W celu osiągnięcia lepszego efektu zaleca się dodawać ten środek przy każdej wymianie oleju w przekładni.