Dodatek do oleju przekładniowego to stabilizowany stały koncentrat smaru w oleju mineralnym. Ze względu na wysoką zawartość MoS2 i specjalnych dodatków, nadaje się do wszystkich manualnych skrzyń biegów, dyferencjałów. Nie może być stosowany w skrzyniach AT oraz przekładniach z blokadą.
Właściwości:
- odporny na naprężenia i wibracje
- zwiększa niezawodność działania
- zapewnia optymalną zmianę przełożeń
- zmniejsza tarcie i zużycie
- doskonałe właściwości w zakresie pracy awaryjnej
- zmniejsza hałas transmisji
- zapewnia optymalną pracę przekładni
Dane techniczne:
Kolor / wygląd czarny
Zawartość ciał stałych ok. 10%
Lepkość w 20 ° C 380 mPas DIN 51398
Temperatura zapłonu> 200 ° C DIN ISO 2592
Temperatura krzepnięcia -15 ° C DIN ISO 3016
Temperatura robocza zasięg > 400 ° C
Postać ciecz
Zapach charakterystyczny
Gęstość w 20 ° C 1 g / ml
Obszary zastosowań:
Dodatek do manualnych skrzyń biegów pojazdów silnikowych, osi napędu, przekładni różnicowych i mechanicznych układów kierowniczych. Ze względu na właściwości dwusiarczku (zmiana współczynnika tarcia) środek ten nie może być stosowany w automatycznych skrzyniach biegów oraz w przekładniach głównych z blokadą.
Zastosowanie:
Dodatek do oleju przekładniowego jest dodawany do oleju przekładniowego – mieszanie odbywa się automatycznie podczas pracy.
Produkt nadaje się zarówno do mineralnych jak i syntetycznych olejów przekładniowych. 2% (20g) dodatku do oleju przekładniowego wystarcza na 1 litr oleju przekładniowego.
Nie nadaje się do użytku z tzw. mokrymi sprzęgłami!