• LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 5W-40 1L

Symbol: 2327
INNA POJEMNOŚĆ
66.67
66.67/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14
Odbiór osobisty 0
Pocztex Punkt 14
Pocztex Kurier 14
InPost Paczkomaty 15
InPost Kurier 17
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Duża dostępność

Nowoczesny, najwyższej klasy olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia do całorocznego użytku w silnikach benzynowych i Diesla bez filtra cząstek stałych (DPF). Połączenie innowacyjnych baz olejowych, opartych na technologii syntetycznej wraz z najlepszą technologią dodatków, gwarantuje olej silnikowy który zmniejsza zużycie oleju i paliwa oraz zapewnia szybkie smarowanie silnika. W zależności od wskazań producenta pojazdu częstotliwość wymiany oleju wynosi do 40 000km.

Właściwości:
- optymalna wydajność silnika
- przyczynia się do płynnej pracy silnika
- przyczynia się do znakomitej czystości silnika
- wysoka stabilność na ścinanie
- oszczędza paliwo i ogranicza emisję zanieczyszczeń
- doskonała odporność na zużycie
- przyczynia się do długiej żywotność silnika
- wyjątkowa niezawodność smarowania
- optymalna stabilność na starzenie
- optymalne ciśnienie oleju w każdych warunkach pracy
- natychmiastowe smarowanie po zimnym starcie
- przetestowany dla turbosprężarek i katalizatorów
- mieszalny ze wszystkimi dostępnymi na rynku olejami silnikowymi

Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 5W-40 SAE J300
Gęstość przy 15 ° C 0,855 g / cm³ DIN 51757
Lepkość przy 40 ° C 70,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 12,9 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -35 ° C (MRV) ≤ 60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -30 ° C (CCS) ≤ 6600 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 190 DIN ISO 2909
HTHS w 150 ° C ≥ 3,5 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -45 ° C DIN ISO 3016
Strata na skutek parowania (Noack) 10,0% CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 232 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 11,3 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 1,0 - 1,6 g / 100g DIN 51575
Numer barwy (ASTM) L 3,5 DIN ISO 2049

Aprobaty i specyfikacje:
ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SN ∙ BMW Longlife-01 ∙ MB-Approval 229.5 ∙ Peugeot Citroen (PSA) B71 2296 ∙ Porsche A40 ∙ Renault RN 0700 ∙ Renault RN 0710 ∙ VW 502 00 ∙ VW 505 00


Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
Chrysler MS-10725 ∙ Chrysler MS-10850 ∙ Fiat 9.55535-H2 ∙ Fiat 9.55535-M2 ∙ Fiat 9.55535-N2 ∙ Fiat 9.55535-Z2 ∙ Opel GM-LL-B-025 ∙ Peugeot Citroen (PSA) B71 2294

Obszary zastosowań:
Idealnie nadaje się do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych z technologią wielozaworową i wyposażonych turbosprężarkę. Olej ten jest szczególnie polecany do silników z wydłużonym interwałem wymiany oleju.

Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania:
1
Klasa lepkości SAE:
5W-40
Norma producenta:
BMW LL-01, CHRYSLER MS-10725, CHRYSLER MS-10850, FIAT 9.55535-H2, FIAT 9.55535-M2, FIAT 9.55535-N2, FIAT 9.55535-Z2, GM-LL-B-025, MB 229.5, PORSCHE A40, PSA B71 2294, PSA B71 2296, RENAULT RN0700, RENAULT RN0710, VW 502.00, VW 505.00
Specyfikacja jakościowa:
ACEA A3/B4, API SN
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również