-
LIQUI MOLY MoS2 Leichtlauf 10W-40 4L
Nowość
182.82
45.71/1L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Duża dostępność 24 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 4100420069482 |
Specjalnie opracowany olej do użytku przez cały rok. Wybrane mineralne i syntetyczne bazy olejowe oraz wysoka zawartość dodatków, w tym stałego środka smarnego dwusiarczku molibdenu (MoS₂), gwarantuje optymalne smarowanie w ekstremalnych warunkach pracy i długie interwały wymiany.
Właściwości:
- doskonała ochrona przed zużyciem
- brak szkodliwego wpływu na katalizatory
- dobre zachowanie przy zimnym starcie
- stabilny w zakresie starzenia i lepkości
- przyczynia się do znakomitej czystości silnika
- doskonałe właściwości w zakresie pracy awaryjnej
- nadaje się do silników benzynowych i wysokoprężnych z i bez turbodoładowania spalin
- natychmiastowe smarowanie po zimnym starcie
Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 10W-40 SAE J300
Gęstość 0,860 g / cm³ przy 15 ° C DIN 51757
Lepkość przy 40 ° C 90,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 14,2 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -30 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -25 ° C (CCS) ≤ 7000 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 160 DIN ISO 2909
HTHS w 150 ° C ≥ 3,5 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -36 ° C DIN ISO 3016
Strata na skutek parowania (Noack) 11,2% CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 230 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 9,0 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 1,0 - 1,6 g / 100g DIN 51575
Barwa szaro-czarna
Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL
Obszary zastosowań:
Do silników benzynowych i wysokoprężnych. Szczególnie odpowiedni dla pojazdów bez filtra cząstek stałych. Przetestowany pod kątem turbosprężarek i katalizatorów.
Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu.
Właściwości:
- doskonała ochrona przed zużyciem
- brak szkodliwego wpływu na katalizatory
- dobre zachowanie przy zimnym starcie
- stabilny w zakresie starzenia i lepkości
- przyczynia się do znakomitej czystości silnika
- doskonałe właściwości w zakresie pracy awaryjnej
- nadaje się do silników benzynowych i wysokoprężnych z i bez turbodoładowania spalin
- natychmiastowe smarowanie po zimnym starcie
Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 10W-40 SAE J300
Gęstość 0,860 g / cm³ przy 15 ° C DIN 51757
Lepkość przy 40 ° C 90,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 14,2 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -30 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -25 ° C (CCS) ≤ 7000 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 160 DIN ISO 2909
HTHS w 150 ° C ≥ 3,5 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -36 ° C DIN ISO 3016
Strata na skutek parowania (Noack) 11,2% CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 230 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 9,0 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 1,0 - 1,6 g / 100g DIN 51575
Barwa szaro-czarna
Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL
Obszary zastosowań:
Do silników benzynowych i wysokoprężnych. Szczególnie odpowiedni dla pojazdów bez filtra cząstek stałych. Przetestowany pod kątem turbosprężarek i katalizatorów.
Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu.
Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.
Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.
Pojemność opakowania:
4
Klasa lepkości SAE:
10W-40
Specyfikacja jakościowa:
ACEA A3/B4, API SL
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.