• LIQUI MOLY Molygen New Generation 5W-30 DPF 4L

Symbol: 21225
INNA POJEMNOŚĆ
236.44
59.11/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14
Odbiór osobisty 0
Pocztex Punkt 14
Pocztex Kurier 14
InPost Paczkomaty 17
InPost Kurier 17
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Duża dostępność

Olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia na bazie technologii syntetycznej. Dzięki innowacyjnej technologii ochrony przed zużyciem MFC i
wyjątkowo duża rezerwa mocy, zapewnia maksimum wydajności. Zapewnia optymalną czystość silnika, co prowadzi do oszczędności paliwa i zapewnia niezawodną pracę jak również maksymalną żywotność oleju napędowego oraz filtra cząstek stałych (DPF) i silnika. Przechodzi wymagające testy znanych producentów pojazdów.

Właściwości:
- płynna praca silnika
- doskonała ochrona przed zużyciem
- wyjątkowa niezawodność smarowania
- wysoka odporność na ścinanie
- zapewnia długą żywotność silnika
- zmniejsza zużycie paliwa
- wyjątkowa czystość silnika
- natychmiastowe smarowanie po rozruchu na zimno
- optymalna stabilność starzenia
- optymalne ciśnienie oleju w całym zakresie eksploatacji warunki
- szczególnie odpowiedni do pojazdów z silnikiem Diesla z filtrem cząstek stałych
- testowany pod kątem turbosprężarek i katalizatorów
- mieszalny ze wszystkimi dostępnymi na rynku olejami silnikowymi

Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 5W-30 SAE J300
Gęstość w 15 °C 0,850 g/cm3 DIN51757
Lepkość w 40 °C 71,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 °C 12,2 mm²/s ASTM D 7042-04
Lepkość w -35 °C (MRV) < 60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -30°C (CCS) <= 6600 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 170 DIN ISO 2909
HTHS w 150°C >= 3,5 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -39°C DIN ISO 2909
Strata przez parowanie (Noack) 9,0 % CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 220°C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 7,5 mg KOH/g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy <= 0,8 % DIN51575
Kolor/wygląd zielony, fluorescencyjny


LIQUI MOLY również poleca ten produkt dla pojazdy lub zespoły, dla których: specyfikacje lub oryginalne numery części wymagany:

ACEA C2 • ACEA C3 • API SN • BMW Longlife-04 (up to 2018) • Fiat 9.55535-S3 • Ford WSS-M2C 917-A • GM dexos2 • GWM • HAVAL • Hyundai • Kia • MB 229.31 • MB 229.51 • MB 229.52 • Opel GM-LL-A-025 • Opel GM-LL-B-025 • VW 505 00 • VW 505 01 • Wuling


Obszary zastosowań:
Do silników benzynowych i wysokoprężnych, w tym z technologią Common Rail. Szczególnie nadaje się do pojazdów z filtrem cząstek stałych (DPF), również do modernizacji. Przetestowany do użytku z turbosprężarkami i katalizatorami.

Zastosowanie:
Należy przestrzegać instrukcji obsługi pojazdu i producentów silnika. Można mieszać z wszystkimi dostępnymi na rynku olejami silnikowymi. Optymalny efekt można uzyskać wyłącznie przy stosowaniu samodzielnie (tj. bez mieszania).

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania 4
Klasa lepkości SAE 5W-30
Norma producenta BMW LL-04 <2019, FIAT 9.55535-S3, FORD WSS-M2C917-A, GM DEXOS2, GM-LL-A-025, GM-LL-B-025, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, VW 505.00, VW 505.01
Specyfikacja jakościowa ACEA C2, ACEA C3, API SN
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również