-
LIQUI MOLY Molygen New Generation 5W-40 1L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Duża dostępność 24 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 4100420085765 |
Zaawansowany technologicznie olej silnikowy wzbogacony dodatkiem MOLYGEN. Olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia do stosowania przez
cały rok. Połączenie syntetycznych baz olejowych i zaawansowanej technologii dodatków, a także specjalnego dodatku Molygen zapewnia, że olej silnikowy ma niską lepkość w czasie zimnego startu a także wysoką odporność na ścinanie w ekstremalnie wysokich temperaturach. Zapobiega tworzeniu się osadów podczas długich przerw między wymianami oleju.
MOLYGEN dodany do oleju silnikowego zmniejsza tarcie, dzięki czemu poprawia osiągi i znacząco obniża temperaturę roboczą oleju. Rezultatem są
także oszczędności paliwa i wydłużona żywotność silnika.
Właściwości:
- przyczynia się do znakomitej czystości silnika
- doskonałe zachowanie w wysokich i niskich temperaturach
- zmniejszenie tarcia i zużycia
- optymalna stabilność na starzenie
- doskonała ochrona przed zużyciem
- mieszalny ze wszystkimi dostępnymi na rynku olejami silnikowymi
- wyjątkowa niezawodność smarowania
- wysoka stabilność na ścinanie
- przetestowany dla turbosprężarek i katalizatorów
- natychmiastowe smarowanie po zimnym starcie
Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 5W-40 SAE J 300
Gęstość przy 15 ° C 0,850 g / cm³ DIN 51757
Lepkość przy 40 ° C 80,7 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 14,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -35 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D 4684
Lepkość w -30 ° C (CCS) <= 6600 mPas ASTM D 5293
Wskaźnik lepkości 180 DIN ISO 2909
HTHS w 150 ° C> = 3,5 mPas ASTM D 5481
Temperatura krzepnięcia -45 ° C DIN ISO 3016
Strata na skutek parowania (Noack) 11,0 Gew .-% DIN 51581
Temperatura zapłonu 230 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 11,3 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 1,0 - 1,6 g / 100g DIN 51575
Kolor /wygląd zielony/fluorescencyjny
Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SN ∙ BMW Longlife-01 (up to 2018) ∙ Fiat 9.55535-H2 ∙ Fiat 9.55535-N2 ∙ Fiat 9.55535-Z2 ∙ MB 229.5 ∙ Opel GM-LL-B-025
Porsche A40 ∙ Renault RN 0700 ∙ Renault RN 0710 ∙ VW 502 00 ∙ VW 505 00
Najlepszy do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych z lub bez turbosprężarek spalinowych. Chroni silnik podczas długich okresów między wymianami oleju i przy dużych obciążeniach.
Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu. Optymalna skuteczność jest możliwa tylko wtedy, gdy produkt jest używany w postaci niezmieszanej.
Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.
Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.