• LIQUI MOLY Special TEC AA 5W-20 1L

Symbol: 20792
58.63
58.63/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14
Odbiór osobisty 0
Pocztex Punkt 14
Pocztex Kurier 14
InPost Paczkomaty 15
InPost Kurier 17
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Duża dostępność

Nowoczesny, oszczędny olej silnikowy klasy premium, który został specjalnie opracowany do całorocznego użytku w pojazdach azjatyckich i amerykańskich. Połączenie niekonwencjonalnych baz olejowych opartych na technologii syntetycznej oraz najnowocześniejszych dodatków gwarantuje olej silnikowy chroniący przed zużyciem, zmniejsza zużycie oleju i paliwa, utrzymuje silnik w czystości i zapewnia szybkie smarowanie silnika.

Właściwości:
- optymalna stabilność na starzenie
- szybka dostawa oleju w niskich temperaturach
- zmniejsza emisje zanieczyszczeń
- wysoka niezawodność smarowania
- doskonałe zachowanie w niskich temperaturach
- przetestowany dla turbosprężarek i katalizatorów
- mieszalny ze wszystkimi dostępnymi na rynku olejami silnikowymi
- przyczynia się do płynnej pracy silnika
- zmniejszenie zużycie paliwa
- optymalne ciśnienie oleju w każdych warunkach pracy
- doskonała odporność na zużycie
- przyczynia się do znakomitej czystości silnika
- przyczynia się do długiej żywotność silnika

Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 5W-20 SAE J 300
Gęstość przy 15 ° C 0,850 g / cm³ DIN 51757
Lepkość przy 40 ° C 45 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 8,2 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -35 ° C (MRV) <= 60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -30 ° C (CCS) <= 6600 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 158 DIN ISO 2909
HTHS w 150 ° C> = 2,6 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -42 ° C DIN ISO 3016
Temperatura zapłonu 224 ° C DIN ISO 2592
Strata na skutek parowania (Noack) 10,4% CEC-L-40-A-93
Całkowita liczba zasadowa 9,1 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 0,9 g / 100g DIN 51575
Numer barwy (ASTM) L 3,5 DIN ISO 2049

Aprobaty i specyfikacje:
API SN Plus + RC ∙ ILSAC GF-5

Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
Chrysler MS-6395 ∙ Ford WSS-M2C 930-A ∙ Ford WSS-M2C 945-A ∙ Ford WSS-M2C 945-B1 ∙ GM 6094 M ∙
Honda ∙ Hyundai ∙ Kia ∙ Mazda ∙ Mitsubishi Dia Queen ∙ Nissan ∙ Toyota

Obszary zastosowań:
Idealny do nowoczesnych azjatyckich i amerykańskich silników benzynowych.
Szczególnie przydatny w przypadku długich okresów między wymianami oleju i przy dużych obciążeniach silnika.

Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu!
Optymalna skuteczność jest możliwa tylko wtedy, gdy produkt jest używany w postaci niezmieszanej.

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania:
1
Klasa lepkości SAE:
5W-20
Norma producenta:
CHRYSLER MS-6395, FORD WSS-M2C930-A, FORD WSS-M2C945-B1, GM 6094M
Specyfikacja jakościowa:
API SN Plus RC, ILSAC GF-5
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również