• LIQUI MOLY Special TEC V 0W-30 5L

Symbol: 2853
INNA POJEMNOŚĆ
255,00 zł
51,00 zł/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14,00 zł
Odbiór osobisty 0,00 zł
Pocztex Punkt 14,00 zł
Pocztex Kurier 14,00 zł
Orlen Paczka 15,00 zł
InPost Paczkomaty 17,00 zł
InPost Kurier 17,00 zł
Pocztex Kurier - pobranie 25,00 zł
InPost Kurier - pobranie 27,00 zł
Dostępność Duża dostępność

Olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia oparty na technologii syntetycznej, zapewnia niezawodne zapobieganie powstawaniu osadów, ma wyjątkowo wysoką odporność na ścinanie, zmniejsza tarcie w silniku i zapewnia doskonałą ochronę. Optymalnie dostosowany do najnowocześniejszych silników wysokoprężnych i silników benzynowych z lub bez technologii wielozaworowej, Valvetronic, turbosprężarki oraz z i bez filtra cząstek stałych (DPF) lub chłodzenia międzystopniowego. Nadaje się szczególnie przy długich okresach wymiany oleju i wysokich obciążenia silnika.

Właściwości:
- wysoka stabilność na ścinanie
- oszczędza paliwo i ogranicza emisję zanieczyszczeń
- przetestowany dla turbosprężarek i katalizatorów
- optymalna stabilność na starzenie
- przyczynia się do znakomitej czystości silnika
- wysoka niezawodność smarowania
- natychmiastowe smarowanie po zimnym starcie

Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 0W-30 SAE J300
Gęstość 0,845 g / cm³ przy 15 ° C DIN 51757
Lepkość przy 40 ° C 51,5 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 9,9 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -40 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D 4684
Lepkość w -35 ° C (CCS) ≤ 6200 mPas ASTM D 5293
Wskaźnik lepkości 182 DIN ISO 2909
HTHS w 150 ° C 2,9 - 3,5 mPas ASTM D 5481
Temperatura krzepnięcia -48 ° C DIN ISO 3016
Strata na skutek parowania (Noack) 12,5% CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 226 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 11,1 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy <= 1,6 g / 100g DIN 51575
Numer barwy (ASTM) 3,0 DIN ISO 2049

Aprobaty i specyfikacje:
ACEA A5 ∙ ACEA B5 ∙ API SL ∙ API CF ∙ ILSAC GF-3 ∙ Volvo VCC 95200377

Obszary zastosowań:
Ten środek smarny został opracowany głównie do użytku w różnych modelach Volvo. Inni producenci, tacy jak Mitsubishi, Renault, Jaguar, Honda itp.
Również stosują smary o tych specyfikacjach w niektórych typach pojazdów.

Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.

 

Pojemność opakowania:
5
Klasa lepkości SAE:
0W-30
Norma producenta:
VOLVO 95200377
Specyfikacja jakościowa:
ACEA A5/B5, API CF, API SL, ILSAC GF-3
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.