-
LIQUI MOLY Special TEC V 0W-30 5L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Duża dostępność 24 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 4100420028526 |
Olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia oparty na technologii syntetycznej, zapewnia niezawodne zapobieganie powstawaniu osadów, ma wyjątkowo wysoką odporność na ścinanie, zmniejsza tarcie w silniku i zapewnia doskonałą ochronę. Optymalnie dostosowany do najnowocześniejszych silników wysokoprężnych i silników benzynowych z lub bez technologii wielozaworowej, Valvetronic, turbosprężarki oraz z i bez filtra cząstek stałych (DPF) lub chłodzenia międzystopniowego. Nadaje się szczególnie przy długich okresach wymiany oleju i wysokich obciążenia silnika.
Właściwości:
- wysoka stabilność na ścinanie
- oszczędza paliwo i ogranicza emisję zanieczyszczeń
- przetestowany dla turbosprężarek i katalizatorów
- optymalna stabilność na starzenie
- przyczynia się do znakomitej czystości silnika
- wysoka niezawodność smarowania
- natychmiastowe smarowanie po zimnym starcie
Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 0W-30 SAE J300
Gęstość 0,845 g / cm³ przy 15 ° C DIN 51757
Lepkość przy 40 ° C 51,5 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 9,9 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -40 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D 4684
Lepkość w -35 ° C (CCS) ≤ 6200 mPas ASTM D 5293
Wskaźnik lepkości 182 DIN ISO 2909
HTHS w 150 ° C 2,9 - 3,5 mPas ASTM D 5481
Temperatura krzepnięcia -48 ° C DIN ISO 3016
Strata na skutek parowania (Noack) 12,5% CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 226 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 11,1 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy <= 1,6 g / 100g DIN 51575
Numer barwy (ASTM) 3,0 DIN ISO 2049
Aprobaty i specyfikacje:
ACEA A5 ∙ ACEA B5 ∙ API SL ∙ API CF ∙ ILSAC GF-3 ∙ Volvo VCC 95200377
Obszary zastosowań:
Ten środek smarny został opracowany głównie do użytku w różnych modelach Volvo. Inni producenci, tacy jak Mitsubishi, Renault, Jaguar, Honda itp.
Również stosują smary o tych specyfikacjach w niektórych typach pojazdów.
Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu
Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.
Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.