• LIQUI MOLY Special Tec AA 0W-16 5L

Symbol: 21328
INNA POJEMNOŚĆ
217.40
43.48/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14
Odbiór osobisty 0
Pocztex Punkt 14
Pocztex Kurier 14
InPost Paczkomaty 17
InPost Kurier 17
Pocztex Kurier - pobranie 25
InPost Kurier - pobranie 27
Dostępność Duża dostępność

Olej silnikowy klasy premium o niskim współczynniku tarcia. Zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem, obniża poziom oleju i zużycie paliwa, utrzymuje silnik w czystości i zapewnia szybką penetracja oleju.

Właściwości:
- optymalne ciśnienie oleju w każdym trybie i warunkach pracy 
- wysoka odporność na ścinanie
- natychmiastowe smarowanie po rozruchu na zimno
- długa żywotność silnika
- płynna praca silnika
- doskonała odporność na zużycie
- wyjątkowa czystość silnika
- optymalna stabilność starzenia
- doskonałe zachowanie w wysokich i niskich temperaturach
- wysoka niezawodność smarowania
- testowany pod kątem turbosprężarek i katalizatorów
- oszczędza paliwo i zmniejsza emisję zanieczyszczeń

Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 0W-16 SAE J300
Gęstość w 15 °C 0,845 g/cm3 DIN51757
Lepkość w 40 °C 38,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 °C 7,2 mm²/s ASTM D 7042-04
Lepkość w -40°C (MRV) < 60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -35°C (CCS) ≤ 6200 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 155 DIN ISO 2909
HTHS w 150°C ≥ 2,3 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -45°C DIN ISO3016
Strata przez parowanie (Noack) 12,5 % CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 230°C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 8,3 mg KOH/g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 0,9 g/100g DIN51575
Numer koloru (ASTM) L 2,5 DIN ISO 2049

Specyfikacje / Aprobaty:
API SP • ILSAC GF-6B

Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
Honda • Lexus • Suzuki • Toyota

Obszary zastosowań:
Idealny do nowoczesnych benzyn azjatyckich i silników amerykańskich. Szczególnie tam, gdzie są długie przerwy pomiędzy wymianą oleju, a wysokimi wymaganiami dotyczącymi silnika.

Zastosowanie:

Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu. Optymalna skuteczność jest możliwa tylko wtedy, gdy produkt jest używany w postaci niezmieszanej.

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania 5
Klasa lepkości SAE 0W-16
Specyfikacja jakościowa API SP, ILSAC GF-6B
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również