• LIQUI MOLY Special Tec F 0W-30 1L

Symbol: 8902
INNA POJEMNOŚĆ
63,00 zł
63,00 zł/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14,00 zł
Odbiór osobisty 0,00 zł
Pocztex Punkt 14,00 zł
Pocztex Kurier 14,00 zł
InPost Paczkomaty 15,00 zł
Orlen Paczka 15,00 zł
InPost Kurier 17,00 zł
Pocztex Kurier - pobranie 25,00 zł
InPost Kurier - pobranie 27,00 zł
Dostępność Duża dostępność

Olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia na bazie technologii syntetycznej, który został opracowany specjalnie na potrzeby silników wysokoprężnych marki Ford. Starannie dobrane surowce pomagają utrzymać silnik w doskonałej czystości. Specjalna technologia zapewnia doskonałą ochronę silnika i minimalne tarcie oraz maksymalne oszczędności paliwa. Doskonała przyczepność smaru do powierzchni metalowych sprawia, że olej nadaje się do pojazdów z systemem Start-Stop. Dzięki niskiej lepkości silnik jest szybko zasilany i chroniony olejem podczas zimnego rozruchu. Ten wysokowydajny środek smarny spełnia wymagania stawiane silnikom z turbodoładowaniem oraz nowoczesnym systemom oczyszczania spalin takim jak katalizatory i filtry cząstek stałych.

Właściwości:
- najwyższa oszczędność paliwa
- doskonała odporność na zużycie
- idealny do systemów start-stop
- doskonałe zachowanie przy rozruchu na zimno
- wysoka odporność na starzenie
- wyjątkowa czystość silnika
- testowany pod kątem turbosprężarek i katalizatorów
- nadaje się do filtrów cząstek stałych w silnikach Diesla
- natychmiastowe smarowanie po rozruchu na zimno

Dane techniczne:
Klasa lepkości SAE 0W-30 SAE J300
Gęstość w 15 °C 0,85 g/cm3 DIN51757
Lepkość w 40°C 49 mm²/s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 °C 9,5 mm²/s ASTM D 7042-04
Lepkość w -40°C (MRV) < 60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -35°C (CCS) < 6200 mPas ASTM D5293
HTHS w 150°C > 2,9 mPas ASTM D5481
Wskaźnik lepkości 185 DIN ISO 2909
Temperatura krzepnięcia -42°C DIN ISO3016
Temperatura zapłonu 220°C DIN ISO 2592
Strata przez parowanie (Noack) 12% ASTM5800B
Całkowita liczba zasadowa 7,7 mg KOH/g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 0,8 g/100g DIN51575
Numer koloru (ASTM) L 2,5 DIN ISO 2049

Aprobaty i specyfikacje:
ACEA C2 • API SN • Ford WSS-M2C 950-A • Jaguar / Land Rover STJLR.03.5007

Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
IVECO 18-1811 SC1 LV

Obszary zastosowań:
Całoroczny syntetyczny olej silnikowy HC. Specjalnie dla pojazdów z silnikiem Diesla marki Ford(TDCi) od roku modelowego 2014.
Testowany do użytku z turbosprężarkami, katalitycznymi konwerterami i filtrami cząstek stałych.

Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu. 

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania:
1
Klasa lepkości SAE:
0W-30
Norma producenta:
FORD WSS-M2C950-A, STJLR 03.5007
Specyfikacja jakościowa:
ACEA C2, API SN
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.