-
LIQUI MOLY Special Tec F 0W-30 1L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Duża dostępność 24 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 4100420089022 |
Olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia na bazie technologii syntetycznej, który został opracowany specjalnie na potrzeby silników wysokoprężnych marki Ford. Starannie dobrane surowce pomagają utrzymać silnik w doskonałej czystości. Specjalna technologia zapewnia doskonałą ochronę silnika i minimalne tarcie oraz maksymalne oszczędności paliwa. Doskonała przyczepność smaru do powierzchni metalowych sprawia, że olej nadaje się do pojazdów z systemem Start-Stop. Dzięki niskiej lepkości silnik jest szybko zasilany i chroniony olejem podczas zimnego rozruchu. Ten wysokowydajny środek smarny spełnia wymagania stawiane silnikom z turbodoładowaniem oraz nowoczesnym systemom oczyszczania spalin takim jak katalizatory i filtry cząstek stałych.
Właściwości:
- najwyższa oszczędność paliwa
- doskonała odporność na zużycie
- idealny do systemów start-stop
- doskonałe zachowanie przy rozruchu na zimno
- wysoka odporność na starzenie
- wyjątkowa czystość silnika
- testowany pod kątem turbosprężarek i katalizatorów
- nadaje się do filtrów cząstek stałych w silnikach Diesla
- natychmiastowe smarowanie po rozruchu na zimno
Dane techniczne:
Klasa lepkości SAE 0W-30 SAE J300
Gęstość w 15 °C 0,85 g/cm3 DIN51757
Lepkość w 40°C 49 mm²/s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 °C 9,5 mm²/s ASTM D 7042-04
Lepkość w -40°C (MRV) < 60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -35°C (CCS) < 6200 mPas ASTM D5293
HTHS w 150°C > 2,9 mPas ASTM D5481
Wskaźnik lepkości 185 DIN ISO 2909
Temperatura krzepnięcia -42°C DIN ISO3016
Temperatura zapłonu 220°C DIN ISO 2592
Strata przez parowanie (Noack) 12% ASTM5800B
Całkowita liczba zasadowa 7,7 mg KOH/g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 0,8 g/100g DIN51575
Numer koloru (ASTM) L 2,5 DIN ISO 2049
Aprobaty i specyfikacje:
ACEA C2 • API SN • Ford WSS-M2C 950-A • Jaguar / Land Rover STJLR.03.5007
Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
IVECO 18-1811 SC1 LV
Obszary zastosowań:
Całoroczny syntetyczny olej silnikowy HC. Specjalnie dla pojazdów z silnikiem Diesla marki Ford(TDCi) od roku modelowego 2014.
Testowany do użytku z turbosprężarkami, katalitycznymi konwerterami i filtrami cząstek stałych.
Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu.
Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.
Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.