• LIQUI MOLY Synthoil Energy 0W-40 5L

Symbol: 9515
INNA POJEMNOŚĆ
284,00 zł
56,80 zł/1L
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 48 godzin
Cena przesyłki 14,00 zł
Odbiór osobisty 0,00 zł
Pocztex Punkt 14,00 zł
Pocztex Kurier 14,00 zł
Orlen Paczka 15,00 zł
InPost Paczkomaty 17,00 zł
InPost Kurier 17,00 zł
Pocztex Kurier - pobranie 25,00 zł
InPost Kurier - pobranie 27,00 zł
Dostępność Mało

W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia, do stosowania przez cały rok. Zapewnia najszybszą penetrację oleju przez silnik. Optymalne smarowanie silnika od pierwszego obrotu z mniejszym zużyciem. Znaczna oszczędność paliwa w niskich temperaturach przez niski opór tarcia dzięki zastosowaniu syntetycznych olejów bazowych wykorzystujących zaawansowaną technologię dodatków, które zapewniają niską lepkość i wysoką stabilność ścinania oleju silnikowego oraz zapobiegają powstawanie osadów, zmniejszając straty spowodowane tarciem silnika.
Testowany pod kątem turbosprężarek i konwerterów katalitycznych.

Właściwości:
- natychmiastowe smarowanie po rozruchu na zimno
- wyjątkowa czystość silnika
- wysoka niezawodność smarowania
- wysoka odporność na zużycie
- najwyższa oszczędność paliwa
- niskie straty na skutek parowania
- testowany pod kątem turbosprężarek i katalizatorów
- wyjątkowa stabilność w wysokich temperaturach
- optymalne ciśnienie oleju w całym zakresie eksploatacji warunki

Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 0W-40SAE J300
Gęstość w 15 °C 0,845 g/cm3 DIN51757
Lepkość w 40°C 80,0 mm²/s ASTM D7042
Lepkość w 100 °C 13,8 mm²/s ASTM D7042
Lepkość w -40°C (MRV) < 60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -35°C (CCS) ≤ 6200 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 180 DIN ISO 2909
HTHS w 150°C ≥ 3,7 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -48°C DIN ISO3016
Strata przez parowanie (Noack) 10,0 % CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 230°C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 10,5 mg KOH/g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 1,0 - 1,6 g/100g DIN51575
Numer koloru (ASTM) L3,0 DIN ISO 2049

Aprobaty i specyfikacje:
ACEA A3 • ACEA B4 • API SN

Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
BMW Longlife-98 • Ford WSS-M2C 937-A • MB 229.3 • Porsche A40 • VW 502 00 • VW 505 00

Obszary zastosowań:
Optymalny do nowoczesnych pojazdów osobowych zasilanych benzyną i silników wysokoprężnych z turbodoładowaniem i bez oraz z chłodzeniem powietrza doładowującego i bez niego. Zwłaszcza odpowiedni tam, gdzie występują długie przerwy między zmianami oleju oraz wymagania dotyczące dużej wytrzymałości silników.

Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu.

Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.

Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.

Pojemność opakowania:
5
Klasa lepkości SAE:
0W-40
Norma producenta:
BMW LL-98, FORD WSS-M2C937-A, MB 229.3, PORSCHE A40, VW 502.00, VW 505.00
Specyfikacja jakościowa:
ACEA A3/B4, API SN
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Inni Klienci kupili również
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.