-
LIQUI MOLY Synthoil High Tech 5W-40 1L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Duża dostępność 24 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 4100420018558 |
W pełni syntetyczny olej o niskim współczynniku tarcia, spełnia najwyższe standardy silnika. Zmniejsza zużycie oleju i paliwa. Optymalne smarowanie, nawet w ekstremalnych sytuacjach. Z ciepłem-odporna, szerokopasmowa lepkość. Natychmiastowe smarowanie przy zimnym rozruchu i optymalne ciśnienie oleju w całym silniku. Niezawodność smarowania zostaje zachowana nawet przy ekstremalnej temperaturze. Optymalna wydajność silnika. Lepsza ochrona przed zużyciem, wydłużony życie silnika. Testowany pod kątem turbosprężarek i katalizatorów.
Właściwości:
- testowany pod kątem turbosprężarek i katalizatorów
- doskonała ochrona przed zużyciem
- płynna praca silnika
- mieszalny ze wszystkimi dostępnymi na rynku olejami silnikowymi
- wyjątkowo niskie straty na skutek parowania
- długa żywotność silnika
- wyjątkowa czystość silnika
- natychmiastowe smarowanie po rozruchu na zimno
- wysoka odporność na ścinanie
Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 5W-40 SAE J300
Gęstość w 15 °C 0,850 g/cm3 DIN51757
Lepkość w 40 °C 94,0 mm²/s ASTM D7042
Lepkość w 100 °C 14,8 mm²/s ASTM D7042
Lepkość w -35 °C (MRV) ≤ 60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -30°C (CCS) ≤ 6600 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 170 DIN ISO 2909
HTHS w 150°C ≥ 3,7 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -48°C DIN ISO3016
Strata przez parowanie (Noack) 7,0% CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 230°C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 10,5 mg KOH/g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 1,0 - 1,6 g/100g DIN51575
Numer koloru (ASTM) L3,0 DIN ISO 2049
Aprobaty i specyfikacje:
ACEA A3 • ACEA B4 • API SN
Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
BMW Longlife-98 • MB 229.3 • Porsche A40 • VW 502 00 • VW 505 00
Obszary zastosowań:
Olej całoroczny do silników benzynowych i diesla. Szczególnie dobrze nadaje się do dłuższych interwałów wymian oleju i zastosowania o dużym zapotrzebowaniu.
Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu.
Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.
Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.