-
LIQUI MOLY Synthoil Race Tech GT1 10W-60 1L
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | Duża dostępność 24 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 4100420089084 |
W pełni syntetyczny olej silnikowy do samochodów sportowych. Lepkość oleju 10W60 gwarantuje niezawodne smarowanie nawet w ekstremalnych warunkach eksploatacji przy bardzo wysokiej temperaturze. Posiada wysoką stałość temperaturową, optymalizuje moc silnika i zmniejsza jego zużycie. Gwarantuje natychmiastowe smarowanie podczas zimnego startu silnika oraz doskonałe smarowanie w bardzo wysokich temperaturach.
Właściwości:
- przyczynia się do znakomitej czystości silnika
- miesza się ze wszystkimi dostępnymi na rynku olejami silnikowymi
- wysoka niezawodność smarowania
- przetestowany do użytku z katalizatorami
- optymalna stabilność na starzenie
- optymalne smarowanie w ekstremalnych warunkach pracy
- natychmiastowe smarowanie po zimnym starcie
- wyjątkowo niskie zużycie oleju
- wyjątkowo niskie straty spowodowane parowaniem
Dane techniczne:
Klasa SAE (oleje silnikowe) 10W-60 SAE J300
Gęstość przy 15 ° C 0,855 g / cm³ DIN 51757
Lepkość w 40 ° C 168,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 ° C 24,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -30 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D4684
Lepkość w -25 ° C (CCS) ≤ 7000 mPas ASTM D5293
Wskaźnik lepkości 175 DIN ISO 2909
HTHS w 150 ° C ≥ 3,5 mPas ASTM D5481
Temperatura krzepnięcia -36 ° C DIN ISO 3016
Strata na skutek parowania (Noack) 5,3% CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu 240 ° C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa 10,5 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy 1,0 - 1,6 g / 100g DIN 51575
Numer barwy (ASTM) 3,5 DIN ISO 2049
Aprobaty i specyfikacje:
ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SN
Liqui Moly rekomenduje ten olej do pojazdów, które wymagają środka smarnego zgodnego ze specyfikacją:
Fiat 9.55535-H3
Obszary zastosowań:
Do silników benzynowych i wysokoprężnych z turbodoładowaniem lub bez.
Szczególnie nadaje się do ekstremalnie wymagających silników i samochodów wyścigowych.
Zastosowanie:
Należy przestrzegać specyfikacji i instrukcji producenta silnika lub pojazdu.
Tuż przed wymianą oleju warto użyć płukanki do silnika. Środek obniża spalanie oleju oraz dymienie z silnika. Płukanka Engine Flush ma za zadanie usunąć sadzę, nagar i szlam. Regularne stosowanie zapobiega zapiekaniu pierścieni tłokowych, poprawia kompresję i niweluje spalanie oleju.
Oprócz regularnej wymiany oleju, zachęcamy do wyboru preparatów z szerokiej z gamy dodatków do olejów. Chronią one podzespoły silnika i zwiększają kulturę pracy motoru napędowego.